בקשת מידע | מגיסק לF21 PRO
-
@שניאור-שמח מתקין, מצליח, מאתחל וחוזר לאותו מצב
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח מתקין, מצליח, מאתחל וחוזר לאותו מצב
אז כנראה אתה צריך לקחת את הבוט ולהשריש שוב במגיסק ולצרוב..
-
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח מתקין, מצליח, מאתחל וחוזר לאותו מצב
אז כנראה אתה צריך לקחת את הבוט ולהשריש שוב במגיסק ולצרוב..
@שניאור-שמח קצת יותר מפורט אם אפשר

-
@שניאור-שמח קצת יותר מפורט אם אפשר

@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח קצת יותר מפורט אם אפשר

תעבור על המדריך הבא ותעשה רק את הקטע של השרשת הבוט וצריבה שלו
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img -
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח קצת יותר מפורט אם אפשר

תעבור על המדריך הבא ותעשה רק את הקטע של השרשת הבוט וצריבה שלו
https://mitmachim.top/topic/28376/מדריך-רוט-למכשירי-אנדרואיד-עם-מעבד-mtk-באמצעות-קובץ-boot-img@שניאור-שמח מאיפה אני אמור להביא את הBOOT.IMG
-
@שניאור-שמח מאיפה אני אמור להביא את הBOOT.IMG
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח מאיפה אני אמור להביא את הBOOT.IMG
אמרת לפני זה שצרבת גרסה? אז תקח משם את הboot ואז תשריש במגיסק כמו במדריך
-
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח מאיפה אני אמור להביא את הBOOT.IMG
אמרת לפני זה שצרבת גרסה? אז תקח משם את הboot ואז תשריש במגיסק כמו במדריך
@שניאור-שמח זה יפרמט לי את הפלאפון?
-
@שניאור-שמח זה יפרמט לי את הפלאפון?
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח זה יפרמט לי את הפלאפון?
לא, כמובן אתה צורב רק בוט ולא מעבר
-
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח זה יפרמט לי את הפלאפון?
לא, כמובן אתה צורב רק בוט ולא מעבר
@שניאור-שמח יש דרך לדעת לפי הגרסא מה הBOOT?
צרבתי אותה לפני שנה בערך ואין לי שמץ של מושג מאיזה מקום
לקחתי אותו -
@שניאור-שמח יש דרך לדעת לפי הגרסא מה הBOOT?
צרבתי אותה לפני שנה בערך ואין לי שמץ של מושג מאיזה מקום
לקחתי אותו@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח יש דרך לדעת לפי הגרסא מה הBOOT?
צרבתי אותה לפני שנה בערך ואין לי שמץ של מושג מאיזה מקום
לקחתי אותותחפש מדריך לרוט לדגם שלך, ותקח משם את הבוט
-
@abc123 כתב בבקשת מידע | מגיסק לF21 PRO:
@שניאור-שמח יש דרך לדעת לפי הגרסא מה הBOOT?
צרבתי אותה לפני שנה בערך ואין לי שמץ של מושג מאיזה מקום
לקחתי אותותחפש מדריך לרוט לדגם שלך, ותקח משם את הבוט
@שניאור-שמח תודה רבה!!!
-
@שניאור-שמח תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות