עזרה | בעיה בצריבת קושחא לגלקסי A13
-
האם יש למשהו גירסא בעברית לגלקסי A13
וכן מדריך איך לצרוב אותה.
תודה מראש -
ה הלמדן הטכנאי סימן נושא זה כשאלה
-
מצאתי את הקושחא הנכונה, אך לא הצלחתי לצרוב אותה כיון שהאפשרות OEM unlocking באפשרויות מפתחים נעולה ולא ניתן לפתוח אותה (מצב אפור).
אם מישהו יודע איך לפתוח את הנעילה אשמח מאוד. -
מצאתי את הקושחא הנכונה, אך לא הצלחתי לצרוב אותה כיון שהאפשרות OEM unlocking באפשרויות מפתחים נעולה ולא ניתן לפתוח אותה (מצב אפור).
אם מישהו יודע איך לפתוח את הנעילה אשמח מאוד.@הלמדן-הטכנאי כתב בעזרה | בעיה בצריבת קושחא לגלקסי A13:
מצאתי את הקושחא הנכונה, אך לא הצלחתי לצרוב אותה כיון שהאפשרות OEM unlocking באפשרויות מפתחים נעולה ולא ניתן לפתוח אותה (מצב אפור).
אם מישהו יודע איך לפתוח את הנעילה אשמח מאוד.תעלה צילומסך, בעיקרון זה אומר שהבוטלואדר כבר פתוח.
-
מצאתי את הקושחא הנכונה, אך לא הצלחתי לצרוב אותה כיון שהאפשרות OEM unlocking באפשרויות מפתחים נעולה ולא ניתן לפתוח אותה (מצב אפור).
אם מישהו יודע איך לפתוח את הנעילה אשמח מאוד.@הלמדן-הטכנאי בכל מקרה אם זה גירסה מקורית של המכשיר לא צריך לפתוח בוטלואדר
-
@הלמדן-הטכנאי כתב בעזרה | בעיה בצריבת קושחא לגלקסי A13:
מצאתי את הקושחא הנכונה, אך לא הצלחתי לצרוב אותה כיון שהאפשרות OEM unlocking באפשרויות מפתחים נעולה ולא ניתן לפתוח אותה (מצב אפור).
אם מישהו יודע איך לפתוח את הנעילה אשמח מאוד.תעלה צילומסך, בעיקרון זה אומר שהבוטלואדר כבר פתוח.
-
@הלמדן-הטכנאי זה כבר פתוח עכשיו רק תצרוב!
בהצלחה
(אם לא הצלחת לצרוב זה לא קשור לזה) -
האם יש למשהו גירסא בעברית לגלקסי A13
וכן מדריך איך לצרוב אותה.
תודה מראש@הלמדן-הטכנאי הצלחתה לצרוב?
-
ה הלמדן הטכנאי סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
