בקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה
-
מישהו יודע איך אפשר לפתוח את הקבצים של הסרטים של גרובייס הישנים שנמצאים ע"ג הדיסקים? כל מה שניסיתי עד היום לא עבד, ורציתי לדעת אם מישהו הצליח
-
@ejay לא כ"כ הבנתי מה הוא כתב שם ואיך הוא מבצע את ההמרה
-
@ejay לא כ"כ הבנתי מה הוא כתב שם ואיך הוא מבצע את ההמרה
@רואה-ואינו-נראה כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@ejay לא כ"כ הבנתי מה הוא כתב שם ואיך הוא מבצע את ההמרה
כנ"ל
-
@רואה-ואינו-נראה כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@ejay לא כ"כ הבנתי מה הוא כתב שם ואיך הוא מבצע את ההמרה
כנ"ל
@עם-ישראל-חיי
זאת עבודה למי שכותב פייתון -
-
@רואה-ואינו-נראה כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@ejay לא כ"כ הבנתי מה הוא כתב שם ואיך הוא מבצע את ההמרה
כנ"ל
@עם-ישראל-חיי זה לא כזה מסובך אתה מעתיק את הקובץ grt (תוודא שהוא לא פגום)
אתה שם אותו באותה תיקייה עם הקוד C מריץ את התוכנה אם השם של הקובץ ואת הקבץ הרצוי לדוג'grtconvert movie.grt result.mpegואתה אמור לקבל קובץ mpeg שיעבוד בכול נגן רגיל
האיכות לא תעלה מכייון שהסרטים הוקלטו ב352x288 אז בהצלחה
-
@עם-ישראל-חיי זה לא כזה מסובך אתה מעתיק את הקובץ grt (תוודא שהוא לא פגום)
אתה שם אותו באותה תיקייה עם הקוד C מריץ את התוכנה אם השם של הקובץ ואת הקבץ הרצוי לדוג'grtconvert movie.grt result.mpegואתה אמור לקבל קובץ mpeg שיעבוד בכול נגן רגיל
האיכות לא תעלה מכייון שהסרטים הוקלטו ב352x288 אז בהצלחה
@cfopuser כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@עם-ישראל-חיי זה לא כזה מסובך אתה מעתיק את הקובץ grt (תוודא שהוא לא פגום)
אתה שם אותו באותה תיקייה עם הקוד C מריץ את התוכנה אם השם של הקובץ ואת הקבץ הרצוי לדוג'grtconvert movie.grt result.mpegואתה אמור לקבל קובץ mpeg שיעבוד בכול נגן רגיל
האיכות לא תעלה מכייון שהסרטים הוקלטו ב352x288 אז בהצלחה
פתיון מסבך אותי מאוד
-
@cfopuser כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@עם-ישראל-חיי זה לא כזה מסובך אתה מעתיק את הקובץ grt (תוודא שהוא לא פגום)
אתה שם אותו באותה תיקייה עם הקוד C מריץ את התוכנה אם השם של הקובץ ואת הקבץ הרצוי לדוג'grtconvert movie.grt result.mpegואתה אמור לקבל קובץ mpeg שיעבוד בכול נגן רגיל
האיכות לא תעלה מכייון שהסרטים הוקלטו ב352x288 אז בהצלחה
פתיון מסבך אותי מאוד
@עם-ישראל-חיי זה לא פייתון אבל אם זה לא גזל (בפרטי) אני מוכן לנסות להמיר בשבילך
-
@עם-ישראל-חיי זה לא פייתון אבל אם זה לא גזל (בפרטי) אני מוכן לנסות להמיר בשבילך
@cfopuser כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@עם-ישראל-חיי זה לא פייתון אבל אם זה לא גזל (בפרטי) אני מוכן לנסות להמיר בשבילך
גזל זה לא, אני מבקש את זה כדי שהיה לאחים שלי יותר נח לראות.
@יוסף-אלחנן תוכל להכין לי משהו שממיר את זה או נותן לצפות בצורה יותר נוחה -
@cfopuser כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@עם-ישראל-חיי זה לא פייתון אבל אם זה לא גזל (בפרטי) אני מוכן לנסות להמיר בשבילך
גזל זה לא, אני מבקש את זה כדי שהיה לאחים שלי יותר נח לראות.
@יוסף-אלחנן תוכל להכין לי משהו שממיר את זה או נותן לצפות בצורה יותר נוחה@עם-ישראל-חיי כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@יוסף-אלחנן תוכל להכין לי משהו שממיר את זה או נותן לצפות בצורה יותר נוחה
כמה אתה מוכן לשלם על זה?
-
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@יוסף-אלחנן תוכל להכין לי משהו שממיר את זה או נותן לצפות בצורה יותר נוחה
כמה אתה מוכן לשלם על זה?
@יוסף-אלחנן כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@עם-ישראל-חיי כתב בבקשת מידע | פתיחת סיומת וידיאו ישנה:
@יוסף-אלחנן תוכל להכין לי משהו שממיר את זה או נותן לצפות בצורה יותר נוחה
כמה אתה מוכן לשלם על זה?
לשלם לא, אמרתי אולי תסכים בתור התנדבות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות