שיתוף | אנדרואיד 15 gsi ל m36 (תואם יותר לבלי otg)
-
@OFER2024 @לדוד-משה-היתה שוב אתם מדברים מבלי לדעת... הדרייברים הראשוניים הם בבוט שהנגן עם ה otg לא כמו בלי otg ואגב ה vendor נשאר אותו דבר ובנגן בלי otg הכל עובד מצוין.
@אפרים-ד
בבוט בלי OTG הנגן עולה אבל בלי בלוטוס
בדקתי איזה דרייברים רצים בנגן ורק הדרייברים של התצוגה וכ'ו רצים -
@OFER2024 @לדוד-משה-היתה שוב אתם מדברים מבלי לדעת... הדרייברים הראשוניים הם בבוט שהנגן עם ה otg לא כמו בלי otg ואגב ה vendor נשאר אותו דבר ובנגן בלי otg הכל עובד מצוין.
-
@אפרים-ד יתכן שיש לבוט של העם OTG בעיה עם הGSI הזה ספציפית?
ואם אני יעשה לו משהו חדש זה יעבוד?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות