באג | שינוי כיוון כפתורי ניווט בג'לי סטאר
-
הגדרות

!
שתיים מעל התראות.הסוויצ' האחרון בתמונה
-
הגדרות

!
שתיים מעל התראות.הסוויצ' האחרון בתמונה
@אבירוביץ כן זה

@y0508352872 כתב בבאג | שינוי כיוון כפתורי ניווט בג'לי סטאר:
תחפש בפורום כבר ענו על זה
-
@שאול-208
וואלה אני מת להצטרף וזה חסום לי בנטפרי
אולי מישהו יוכל לתמצת משם כמה סקופים? -
הגדרות

!
שתיים מעל התראות.הסוויצ' האחרון בתמונה
@zalmensmok תודה רבה
אכן עזר.
יש לך מושג לגבי התאורה? -
@zalmensmok תודה רבה
אכן עזר.
יש לך מושג לגבי התאורה?@אבירוביץ אין שם תאורה
-
@שאול-208 אפשר גם לשלוח מייל ותצרף אותי?
-
@zalmensmok תודה רבה
אכן עזר.
יש לך מושג לגבי התאורה?@אבירוביץ כתב בבאג | שינוי כיוון כפתורי ניווט בג'לי סטאר:
יש לך מושג לגבי התאורה?
אם אתה מתכוון לאורות האחוריים
בהגדרות.
אחד מעל. (שלוש מעל התראות)אם אתה מתכוון לנקודה בקדימה
באותו מקום של ההחלפה של המקשים
האחרון ברשימה.
יש שם כמה אפשרויות:
הראשון טעינה
השני סוללה חלשה
השלישי התראות (שיחות, סמס, שאר התראות)
הרביעי שיחה נכנסת. -
@שאול-208 אפשר גם לשלוח מייל ותצרף אותי?
@אני-יהיה-האקר בכיף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות