באג | סימניות שנמחקות מעצמם
-
ביומיים האחרונים התחיל להמחק לי כל הסימניות בכל פעם שאני יוצא מהחשבון שלי
ורק מסרגל סימניות וסימניות לנייד לא נמחק
דבר ראשון איך מונעים את זה?
דבר שני יש סיכוי לשחזר? היו לי שם דברים דיי חשובים
תודה מראש לכל העוזרים -
ביומיים האחרונים התחיל להמחק לי כל הסימניות בכל פעם שאני יוצא מהחשבון שלי
ורק מסרגל סימניות וסימניות לנייד לא נמחק
דבר ראשון איך מונעים את זה?
דבר שני יש סיכוי לשחזר? היו לי שם דברים דיי חשובים
תודה מראש לכל העוזרים@משה-ברוך-00
תפעיל סינכרון -
אני כמובן מדבר אחרי סנכרון (בגוגל כרום),
אבל מה שגיליתי, עוד יותר מוזר-שבמחשבים מסויימים הוא לא זוכר את הסימניות ובמחשבים אחרים כן
אז לגבי שחזור המידע אני לא מודאג,
אבל תעלומה מעניינת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות