בירור | האם וולטה עובד בלי 4G ?
-
הוולטה עובד לי גם בלי שהחבילת גלישה פועלת ואז לא כתוב 4G

וככה כשדלוק הנתונים סללולרים
-
האם זה לא על 4G ? (קשה לי להאמין)
-
האם יש עניין להפעיל שתצרוך נתונים אולי שיפור איכות שיחה או משהו אחר ?
(מדובר בסים כשר בפלאפון שלא חסום לאינטרנט מהסים) -
האם לא יהיה אפשר להוציא שיחות ב2026 כשזה מכובה ?
-
האם הוולטה לא צריך את הנתונים האלו הרי בשביל זה יש אותם בסים כשר ?
@מישהו12 מה אתה אומר?
-
-
@נוחעם-FM כתב בבירור | האם וולטה עובד בלי 4G ?:
אז למה יורד הכיתוב 4G ?
לא יודע, בכול מקרה זה גם סים כשר ככה שבכלל אין בו אינטרנט, אז תשאר את זה דלוק מה אכפת לך
-
הוולטה עובד לי גם בלי שהחבילת גלישה פועלת ואז לא כתוב 4G

וככה כשדלוק הנתונים סללולרים
-
האם זה לא על 4G ? (קשה לי להאמין)
-
האם יש עניין להפעיל שתצרוך נתונים אולי שיפור איכות שיחה או משהו אחר ?
(מדובר בסים כשר בפלאפון שלא חסום לאינטרנט מהסים) -
האם לא יהיה אפשר להוציא שיחות ב2026 כשזה מכובה ?
-
האם הוולטה לא צריך את הנתונים האלו הרי בשביל זה יש אותם בסים כשר ?
@מישהו12 מה אתה אומר?
-
-
@נוחעם-FM אם אין דור 4 אין וולטה זה ראשי תיבות voice over lte זה אומר בעיקר זה נתונים וגם בכשרים אם זה לא מופעל זה לא עובד hd לבד זה לא וולטה
-
הוולטה עובד לי גם בלי שהחבילת גלישה פועלת ואז לא כתוב 4G

וככה כשדלוק הנתונים סללולרים
-
האם זה לא על 4G ? (קשה לי להאמין)
-
האם יש עניין להפעיל שתצרוך נתונים אולי שיפור איכות שיחה או משהו אחר ?
(מדובר בסים כשר בפלאפון שלא חסום לאינטרנט מהסים) -
האם לא יהיה אפשר להוציא שיחות ב2026 כשזה מכובה ?
-
האם הוולטה לא צריך את הנתונים האלו הרי בשביל זה יש אותם בסים כשר ?
@מישהו12 מה אתה אומר?
-
-
הוולטה עובד לי גם בלי שהחבילת גלישה פועלת ואז לא כתוב 4G

וככה כשדלוק הנתונים סללולרים
-
האם זה לא על 4G ? (קשה לי להאמין)
-
האם יש עניין להפעיל שתצרוך נתונים אולי שיפור איכות שיחה או משהו אחר ?
(מדובר בסים כשר בפלאפון שלא חסום לאינטרנט מהסים) -
האם לא יהיה אפשר להוציא שיחות ב2026 כשזה מכובה ?
-
האם הוולטה לא צריך את הנתונים האלו הרי בשביל זה יש אותם בסים כשר ?
@מישהו12 מה אתה אומר?
-
-
@נוחעם-FM גם בנוקיה 235 רק כשהנתונים פועלים זה מראה G4 אבל VOLTE רואים כל הזמן ודווקא כשבהגדרות דור 4 מופעל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות