איך מכניסים צלילים ליאנג כשר?
-
ראיתי פה בעבר פוסט כלשהו שמסביר איך עושים זאת רק אני לא מוצא את זה, מישהו יכול לכוון אותי לפוסט או להסביר לי איך לעשות את זה?
-
ראיתי פה בעבר פוסט כלשהו שמסביר איך עושים זאת רק אני לא מוצא את זה, מישהו יכול לכוון אותי לפוסט או להסביר לי איך לעשות את זה?
-
@אבא-לו תודה רבה, אין לי מילים.
@משתמש-חדש מגיע לך גם תודה, אבל תראה בפעם הבאה לא לחזור על מה שכבר הביאו. -
אתה יוצר תיקיה על הכרטיס בשם Audio,
ובתוך זה Rintgons ובתוך Rintgons אתה שם את השירים.
בהצלחה:)@משתמש-חדש אגב לא חייבים ליצור תקייה בשם Audio
אפשר רק ליצור תקייה בשם ringtones(לא Rintgons)וזה עובד -
@משתמש-חדש אגב לא חייבים ליצור תקייה בשם Audio
אפשר רק ליצור תקייה בשם ringtones(לא Rintgons)וזה עובד -
@אבא-לו אמר באיך מכניסים צלילים ליאנג כשר?:
אגב לא חייבים ליצור תקייה בשם Audio
אפשר רק ליצור תקייה בשם ringtones(לא Rintgons)וזה עובדמעניין
@משתמש-חדש עכ"פ לי זה עובד גם ככה
-
ראיתי פה בעבר פוסט כלשהו שמסביר איך עושים זאת רק אני לא מוצא את זה, מישהו יכול לכוון אותי לפוסט או להסביר לי איך לעשות את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
