בעיה | איך יוצאים ממצב FASTBOOT mode...
-
Y yj05485 סימן נושא זה כנפתר
-
@yj05485 תחבר את הנגן למחשב ותתקין ותפתח את זה:
https://github.com/pbatard/libwdi/releases/download/v1.5.1/zadig-2.9.exe
ואז תתקין את הדרייברים על המכשיר
ואז תכתוב ב-ADB:fastboot devicesאם אתה רואה את המספר הסידורי של הנגן אז תכתוב:
fastboot rebootעוזר מניסיון על מכשירים שלא מזוהים במצב פאסטבוט.
-
@yj05485 כתב בבעיה | איך יוצאים ממצב FASTBOOT mode...:
השאלה היא אם אני ינסה שוב להכניס לפאסטבוט זה יקרה שוב?
למה זה קורה?לא.
זה קורה כי המחשב לא זיהה את המכשיר במצב הזה ולא הצליח לתקשר איתו, ברגע שהתקנת דרייברים המחשב כבר יודע לתקשר איתו במצב פאסטבוט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

