בירור | המלצות על אמולטור לייט
-
אני מחפש אמולטור אנדרואיד לווינדוס, אבל שלא יצרוך יותר מדי ראם מהמעבד כי גם ככה הוא לפעמים נתקע...
יש למישהו המלצות?.
אני בנטפרי אם זה משנה, ואני חדש לגמרי בעולם האמולטורים.. -
ק קראנץ' ונילה סימן נושא זה כשאלה
-
אני מחפש אמולטור אנדרואיד לווינדוס, אבל שלא יצרוך יותר מדי ראם מהמעבד כי גם ככה הוא לפעמים נתקע...
יש למישהו המלצות?.
אני בנטפרי אם זה משנה, ואני חדש לגמרי בעולם האמולטורים..@קראנץ-ונילה מה הצורך (אולי יש תחליפים)
והאמולטורים המומלצים הם נוקס (nox)
וממו (MEmu)יש מדריכים בפורום לשניהם שקישרתי
יש טיפה יותר צעדים לנטפריבמדריך של ממו אם אין לך צורך במג'יסק תפסיק את המדריך אחרי התקנת התעודה במדריך
שכתוב
עכשיו ניגש להתקנת הMagisk נתקין את האפליקציה הזאת
תעצור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות