בעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות
-
מה זה החרטא הזה?

ממתי הוא אומר אצת זה.. מה אפשר לעשות? יש תוכנה אחרת לתחליף?
אולי כי אני משתמש בגירסת הניסיון?
@למה-באתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה זה החרטא הזה?

ממתי הוא אומר אצת זה.. מה אפשר לעשות? יש תוכנה אחרת לתחליף?
אולי כי אני משתמש בגירסת הניסיון?
תמיד היה
יש אתרים שלא נותן
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות -
@למה-באתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה זה החרטא הזה?

ממתי הוא אומר אצת זה.. מה אפשר לעשות? יש תוכנה אחרת לתחליף?
אולי כי אני משתמש בגירסת הניסיון?
תמיד היה
יש אתרים שלא נותן
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
@למה-באתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה זה החרטא הזה?

ממתי הוא אומר אצת זה.. מה אפשר לעשות? יש תוכנה אחרת לתחליף?
אולי כי אני משתמש בגירסת הניסיון?
תמיד היה
יש אתרים שלא נותןמה אפשר לעשות?
-
@למה-באתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה זה החרטא הזה?

ממתי הוא אומר אצת זה.. מה אפשר לעשות? יש תוכנה אחרת לתחליף?
אולי כי אני משתמש בגירסת הניסיון?
תמיד היה
יש אתרים שלא נותן
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות
תוכל לפרט?
-
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות
תוכל לפרט?
@למה-באתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
בשביל זה יש dlp שנותן להוריד הכל בלי בעיות
תוכל לפרט?
ספריית פייתון קוד פתוח
תעשה גוגל
איזה אתר מדובר? -
@iosi-poli כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
אם כן תוריד דרך VLC.
ספר לי עוד!
-
@iosi-poli כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
אם כן תוריד דרך VLC.
ספר לי עוד!
-
@smct כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה עוד?
הדרכה איך עושים את זה?בול
-
@smct כתב בבעיה | בעייה בIDM - לא מצליח להוריד עקב סיבות משפטיות:
מה עוד?
הדרכה איך עושים את זה?בול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
