בירור | מחפש לקנות מכשיר במחיר סביר כדי להשים עליו וויז מייל ובנקים
-
אני ישמח אם משהוא יוכל להמליץ לי על מכשיר בסביבות ה600 700 ש"ח לוויז מייל עם מפרט הכי סביר למחיר
תודה רבה -
אני ישמח אם משהוא יוכל להמליץ לי על מכשיר בסביבות ה600 700 ש"ח לוויז מייל עם מפרט הכי סביר למחיר
תודה רבה@חי-שמחה
אם לא מפריע לך מכשיר קטן אז יש את ג׳לי סטאר
עולה 700 באליאקספרס
עם GB 256 זיכרון 8 מעבד, GPS, NFC, מצלמה איכותית יחסית, זיהוי פנים, טביעת אצבע, חיישן קרבה ועוד -
אני ישמח אם משהוא יוכל להמליץ לי על מכשיר בסביבות ה600 700 ש"ח לוויז מייל עם מפרט הכי סביר למחיר
תודה רבה -
@חי-שמחה תביא איזה גודל אתה רוצה איזה סוג מכשיר טבלט/סמארטפון/אנדרואיד קטנים וכדומה, אם חשובה לך מצלמה טובה כמה מהירות ובטרייה.
-
אני ישמח אם משהוא יוכל להמליץ לי על מכשיר בסביבות ה600 700 ש"ח לוויז מייל עם מפרט הכי סביר למחיר
תודה רבה -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות