בירור | יאנג 1 החלפת שקע טעינה
-
יש ברשותי שני מכשירי יאנג 1 אני רוצה להעביר אחד מהשני את השקע טעינה
מישו מכיר מעבדה שיודעת להתעסק עם הסוג הזה ? -
יש ברשותי שני מכשירי יאנג 1 אני רוצה להעביר אחד מהשני את השקע טעינה
מישו מכיר מעבדה שיודעת להתעסק עם הסוג הזה ?@orel-nabati אתה בטוח ששווה לך עכשיו להשקיע במכשיר הזה?
-
יש ברשותי שני מכשירי יאנג 1 אני רוצה להעביר אחד מהשני את השקע טעינה
מישו מכיר מעבדה שיודעת להתעסק עם הסוג הזה ?@orel-nabati
עשיתי את זה פעם במעבדה קלאסית לא משהו מיוחד
אני מאמין שאם יש לך את החלק אז תוכל להלחים גם לבד
מה שזכור שזה עלה יחסית יקר להחלפת שק"ט משאר טלפונים משהו כמו 80 ש"ח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות