בעיה | לא נפתח לי האופיס
-
נכון לאתמול הוורד היה נפתח לי רגיל אני עכשיו מנסה לפתוח אותו וזה לא מגיב
מדוע? -
נכון לאתמול הוורד היה נפתח לי רגיל אני עכשיו מנסה לפתוח אותו וזה לא מגיב
מדוע? -
נכון לאתמול הוורד היה נפתח לי רגיל אני עכשיו מנסה לפתוח אותו וזה לא מגיב
מדוע?@Number-one תנסה הפעלה מחדש
-
תנסה תיקון מהיר - בתוכניות ותוכנות במחשב
-
נכון לאתמול הוורד היה נפתח לי רגיל אני עכשיו מנסה לפתוח אותו וזה לא מגיב
מדוע?- יתכן והתקנת איזה תוסף חדש?
- יתכן ובפעם האחרונה הוורד היה במצב לא מגיב וככה סגרו אותו או את המחשב?
- בדקת המנהל המשימות האם הוא פועל שם הכין שהוא ורק לא מצליח לפעול כרגיל?
- היה הודעה מוסיימת שיש איזה בעיה?
- זה בכל אופיס או רק בוורד (ניסית לפתוח אקסל)?
כל זה ועוד זה מה ש @אין-דופי התכוון
השאלה אינה ברורה.
וברוב המקרים - לא רק לוורד הפתרון ש @ישי-ישורון כתב
תנסה הפעלה מחדש
מועיל
מה שמעניין שהכותב שאל ונעלם כנראה שהוא הסתדר אבל שכח לכתוב
כמו שכתוב בירמיה ד, כב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
