בקשת מידע | כתיבת אפליקציות חדשות לנוקיה C2
-
אני מעוניין לכתוב אפליקציות לנוקיה C2 אבל לא מצליח למצוא פלטפורמה מתאימה
ניסיתי eclipse ו NetBeans בהרבה מאוד גרסאות פלוס java me sdk בהרבה גרסאות ולא מצליח לחבר ביניהם אשמח לעזרה ממקצועים גם בתשלום -
@מישהו12 בטח יודע!
-
@מישהו12 בטח יודע!
@איש-צדיק-מידי כתב בבקשת מידע | כתיבת אפליקציות חדשות לנוקיה C2:
@מישהו12 בטח יודע!
לא, לא טרחתי ללמוד תכנות של מערכת ההפעלה הענתיקה הזו.
-
@איש-צדיק-מידי כתב בבקשת מידע | כתיבת אפליקציות חדשות לנוקיה C2:
@מישהו12 בטח יודע!
לא, לא טרחתי ללמוד תכנות של מערכת ההפעלה הענתיקה הזו.
@מישהו12 התכוונתי שאתה יודע מה צריך,
תיאורטית, לא מעשית,
זכור לי שפעם כתבת איפשהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות