בירור | היי יש דבר כזה טאבלט בלי סים שאפשר להתחבר איתו עם וויפי לראוטר? כמו מחשב?
-
יש דבר כזה?
ומה אומרים עליו?
טקסט קישור -
יש דבר כזה?
ומה אומרים עליו?
טקסט קישור -
אוקי,תודה.
לא ממליצים לקנות בטמו גם אם יש מלא תגובות טובות?
ועוד משהו,
יהיה בעיה אם האינטרנט בסינון של נטפרי? -
אוקי,תודה.
לא ממליצים לקנות בטמו גם אם יש מלא תגובות טובות?
ועוד משהו,
יהיה בעיה אם האינטרנט בסינון של נטפרי?@דוק בעיקרון אני דוקא קניתי כמה טאבלטים מאליאקספרס של חברות סיניות ואני מאוד נהנה מהם
זה חברה שנמכרת גם בטמו וגם באליאקספרס ונראית עם תגובות אמיתיות וטובות על כל המוצרים וגם על החנות בכללי
צריך לבדוק אם אפשר למצוא אותו רמה ב100 ש''ח פחות באליאקספרס (לפעמים)נטפרי עם אנדרואיד לא תומך בסינים בכלל (ודאי לא באנדרואיד 14) אפשר להשתמש בדפדפן אך לא בשום אפליקציה, אם אתה רוצה תמיכה רשמית של נטפרי לך על סמסונג בארץ (מתחיל ב450) יש תמיכה מלאה של WIFREE כולל חנות אפליקציות
-
@דוק בעיקרון אני דוקא קניתי כמה טאבלטים מאליאקספרס של חברות סיניות ואני מאוד נהנה מהם
זה חברה שנמכרת גם בטמו וגם באליאקספרס ונראית עם תגובות אמיתיות וטובות על כל המוצרים וגם על החנות בכללי
צריך לבדוק אם אפשר למצוא אותו רמה ב100 ש''ח פחות באליאקספרס (לפעמים)נטפרי עם אנדרואיד לא תומך בסינים בכלל (ודאי לא באנדרואיד 14) אפשר להשתמש בדפדפן אך לא בשום אפליקציה, אם אתה רוצה תמיכה רשמית של נטפרי לך על סמסונג בארץ (מתחיל ב450) יש תמיכה מלאה של WIFREE כולל חנות אפליקציות
@DAVID-MMOD
זה בדיוק מה שגם רציתי לשאול,
אם אפשר להתקין וויפרי על טאבל מטמו...
תודה רבה לך!
עזרת לי מאד!
(חבל שאין לי מספיק מוניטין לעשות לייק)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות