הסבר תוכנת זבובים על המסך, והתוכנה!
-
יש תוכנה שמתקינים אותה וזה עושה כאלו זבובים על המסך!
אני ראיתי כאן בפורום שמשהו שאל איך מבטלים את זה!
אני כאן אעלה את התוכנה וגם עם מדריך איך לבטל!
התוכנה להורדה - משהו מעניין תנסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.exe
הסבר איך להפעיל ולאחר מכן לבטל!
להפעיל - פשוט תלחצו על זה.
לבטל - פשוט מאוד לאחר שהפעלתם אתם תראו למטה בצד שמאל סמל של זבוב פשוט לחצו עליו בכפתור הימני > EXIT כך >

בהצלחה!!!@אריW באותו שהביאו את זה גם כתבו איך לכבות

-
@אריW באותו שהביאו את זה גם כתבו איך לכבות

@יהושע-זופניק אמר בהסבר תוכנת זבובים על המסך, והתוכנה!:
@אריW באותו שהביאו את זה גם כתבו איך לכבות

-
יש לי עוד כמה דברים כאלה בדיוק...
cockroachondesktop.exe
butterflyondesktop.exe
ladybugondesktop.exe
flyondesktop.exe -
יש תוכנה שמתקינים אותה וזה עושה כאלו זבובים על המסך!
אני ראיתי כאן בפורום שמשהו שאל איך מבטלים את זה!
אני כאן אעלה את התוכנה וגם עם מדריך איך לבטל!
התוכנה להורדה - משהו מעניין תנסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.exe
הסבר איך להפעיל ולאחר מכן לבטל!
להפעיל - פשוט תלחצו על זה.
לבטל - פשוט מאוד לאחר שהפעלתם אתם תראו למטה בצד שמאל סמל של זבוב פשוט לחצו עליו בכפתור הימני > EXIT כך >

בהצלחה!!! -
א אני אני 1 התייחס לנושא זה ב
-
I ITAMAR25 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
