דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. סמסונג
  4. סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
  5. בעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה

בעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סמסונג יאנג - Samsung Galaxy Young
8 פוסטים 3 כותבים 316 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אבי 6
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
    עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
    האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?

    [ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]

    ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.
    Screenshot_2025-07-31-14-31-46.png

    ס תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אבי 6

      הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
      עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
      האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?

      [ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]

      ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.
      Screenshot_2025-07-31-14-31-46.png

      ס מנותק
      ס מנותק
      סוף הרחוב
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אבי-6 כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:

      הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
      עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
      האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?

      [ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]

      ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.
      Screenshot_2025-07-31-14-31-46.png

      יתכן מאוד שהמכשיר הזה, כמו עוד מכשירים חלשים, אינו מסוגל לקרוא כרטיסים בעלי נפח גדול..

      יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ס סוף הרחוב

        @אבי-6 כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:

        הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
        עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
        האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?

        [ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]

        ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.
        Screenshot_2025-07-31-14-31-46.png

        יתכן מאוד שהמכשיר הזה, כמו עוד מכשירים חלשים, אינו מסוגל לקרוא כרטיסים בעלי נפח גדול..

        יוסף אלחנןי מנותק
        יוסף אלחנןי מנותק
        יוסף אלחנן
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @סוף-הרחוב הוא יכול.
        לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB

        ס א 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

          @סוף-הרחוב הוא יכול.
          לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB

          ס מנותק
          ס מנותק
          סוף הרחוב
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:

          @סוף-הרחוב הוא יכול.
          לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB

          אוקי. אז טעיתי.
          רק נוודא שאתה ופות"ש מדברים על אותו היאנג, היאנג הראשון והישן [ולא יאנג 2].

          יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ס סוף הרחוב

            @יוסף-אלחנן כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:

            @סוף-הרחוב הוא יכול.
            לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB

            אוקי. אז טעיתי.
            רק נוודא שאתה ופות"ש מדברים על אותו היאנג, היאנג הראשון והישן [ולא יאנג 2].

            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנןי מנותק
            יוסף אלחנן
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @סוף-הרחוב יש לי את שניהם ובשניהם הוא עובד מעולה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

              @סוף-הרחוב הוא יכול.
              לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB

              א מנותק
              א מנותק
              אבי 6
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @יוסף-אלחנן אז במה זה תלוי?
              למה אצלך ועוד אחרים זה עובד חלק, ואצלי ועוד כמה זה בעייתי?
              [וכמובן אני מדבר על כרטיס סנאדיסק מקורי]

              למישהו יש ידע נוסף בנושא?

              יוסף אלחנןי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אבי 6

                @יוסף-אלחנן אז במה זה תלוי?
                למה אצלך ועוד אחרים זה עובד חלק, ואצלי ועוד כמה זה בעייתי?
                [וכמובן אני מדבר על כרטיס סנאדיסק מקורי]

                למישהו יש ידע נוסף בנושא?

                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנןי מנותק
                יוסף אלחנן
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי יוסף אלחנן
                #7

                @אבי-6 אולי בגלל פורמט כרטיס...

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יוסף אלחנןי יוסף אלחנן

                  @אבי-6 אולי בגלל פורמט כרטיס...

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אבי 6
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @יוסף-אלחנן איזה פורמט? אתה פירמטת?
                  אני משתמש בכרטיס סאנדיסק חדש.
                  אם יש פרמוט מסויים שעובד תמיד תגיד.
                  תודה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר