בעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה
-
הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?[ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]
ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.

-
הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?[ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]
ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.

@אבי-6 כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:
הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?[ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]
ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.

יתכן מאוד שהמכשיר הזה, כמו עוד מכשירים חלשים, אינו מסוגל לקרוא כרטיסים בעלי נפח גדול..
-
@אבי-6 כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:
הכנסתי כרטיס 64 גיגה ליאנג [הקלאסי] והוא לא קרא תיקיות מסויימות.
עשיתי לו פרמוט בטלפון וזה לא עוזר.
האם מישהו נתקל בזה? האם יש דרך לסדר את זה?[ראיתי מישהו שכתב כאן בפורום שידוע ש64 גיגה עושה בעיות באינג, השאלה האם יש לזה פיתרון]
ככה זה נראה, חלק מהתיקיות קורא רגיל, וחלקם כקובץ לא ברור.

יתכן מאוד שהמכשיר הזה, כמו עוד מכשירים חלשים, אינו מסוגל לקרוא כרטיסים בעלי נפח גדול..
@סוף-הרחוב הוא יכול.
לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB -
@סוף-הרחוב הוא יכול.
לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:
@סוף-הרחוב הוא יכול.
לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GBאוקי. אז טעיתי.
רק נוודא שאתה ופות"ש מדברים על אותו היאנג, היאנג הראשון והישן [ולא יאנג 2]. -
@יוסף-אלחנן כתב בבעיה | היאנג עושה בעיות בכרטיס 64 גיגה:
@סוף-הרחוב הוא יכול.
לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GBאוקי. אז טעיתי.
רק נוודא שאתה ופות"ש מדברים על אותו היאנג, היאנג הראשון והישן [ולא יאנג 2].@סוף-הרחוב יש לי את שניהם ובשניהם הוא עובד מעולה
-
@סוף-הרחוב הוא יכול.
לי יש יאנג והוא קורא לי כרטיס של 128GB@יוסף-אלחנן אז במה זה תלוי?
למה אצלך ועוד אחרים זה עובד חלק, ואצלי ועוד כמה זה בעייתי?
[וכמובן אני מדבר על כרטיס סנאדיסק מקורי]למישהו יש ידע נוסף בנושא?
-
@יוסף-אלחנן אז במה זה תלוי?
למה אצלך ועוד אחרים זה עובד חלק, ואצלי ועוד כמה זה בעייתי?
[וכמובן אני מדבר על כרטיס סנאדיסק מקורי]למישהו יש ידע נוסף בנושא?
-
@אבי-6 אולי בגלל פורמט כרטיס...
@יוסף-אלחנן איזה פורמט? אתה פירמטת?
אני משתמש בכרטיס סאנדיסק חדש.
אם יש פרמוט מסויים שעובד תמיד תגיד.
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות