בירור | מכשיר כשר ללא הגבלת כמות אנשי קשר
-
מכשיר כשר ללא הגבלת כמות אנשי קשר
האם יש כבר או שייתכן לעשות זאת?אני מוחק כבר את כל מי שאני לא בטוח צריך, רושם בדפים, [כן כמו פעם], ועוד כי 2000 אנשי קשר לא מספיקים לי בכלל
ונכון שיש מכשירים עם 3000 אבל חבל לי לקנות מכשיר שבעוד כמה שבועות כבר לא יספיק לי גם כן.האם המגבלה על כמות אנשי הקשר היא מכוונת או שזה רק בשביל רצון לחסוך מקום או קושי למעבד.
האם שייך לעשות שאנשי הקשר יהיו על כרטיס הזיכרון על שלל הGB שלו, ובא לציון גואל?
או לפחות משהו כמו 5000 / 10,000 אנשי קשר, כמות שתתן מענה אמיתי למי שמכיר קצת יותר אנשים?
אני כמובן מדבר על טלפון כשר לגמרי עם חותמת אמיתי של ועדת הרבנים.
אודה מאוד למי שיכול לתת מידע בעניין, וק"ו אם יש יצרן מכשירים כשרים שיכול לייבא כאלה [אם אין כרגע כאלו]
-
מכשיר כשר ללא הגבלת כמות אנשי קשר
האם יש כבר או שייתכן לעשות זאת?אני מוחק כבר את כל מי שאני לא בטוח צריך, רושם בדפים, [כן כמו פעם], ועוד כי 2000 אנשי קשר לא מספיקים לי בכלל
ונכון שיש מכשירים עם 3000 אבל חבל לי לקנות מכשיר שבעוד כמה שבועות כבר לא יספיק לי גם כן.האם המגבלה על כמות אנשי הקשר היא מכוונת או שזה רק בשביל רצון לחסוך מקום או קושי למעבד.
האם שייך לעשות שאנשי הקשר יהיו על כרטיס הזיכרון על שלל הGB שלו, ובא לציון גואל?
או לפחות משהו כמו 5000 / 10,000 אנשי קשר, כמות שתתן מענה אמיתי למי שמכיר קצת יותר אנשים?
אני כמובן מדבר על טלפון כשר לגמרי עם חותמת אמיתי של ועדת הרבנים.
אודה מאוד למי שיכול לתת מידע בעניין, וק"ו אם יש יצרן מכשירים כשרים שיכול לייבא כאלה [אם אין כרגע כאלו]
@שמ18 כתב בבירור | מכשיר כשר ללא הגבלת כמות אנשי קשר:
מכשיר כשר ללא הגבלת כמות אנשי קשר
האם יש כבר או שייתכן לעשות זאת?אני מוחק כבר את כל מי שאני לא בטוח צריך, רושם בדפים, [כן כמו פעם], ועוד כי 2000 אנשי קשר לא מספיקים לי בכלל
ונכון שיש מכשירים עם 3000 אבל חבל לי לקנות מכשיר שבעוד כמה שבועות כבר לא יספיק לי גם כן.האם המגבלה על כמות אנשי הקשר היא מכוונת או שזה רק בשביל רצון לחסוך מקום או קושי למעבד.
האם שייך לעשות שאנשי הקשר יהיו על כרטיס הזיכרון על שלל הGB שלו, ובא לציון גואל?
או לפחות משהו כמו 5000 / 10,000 אנשי קשר, כמות שתתן מענה אמיתי למי שמכיר קצת יותר אנשים?
אני כמובן מדבר על טלפון כשר לגמרי עם חותמת אמיתי של ועדת הרבנים.
אודה מאוד למי שיכול לתת מידע בעניין, וק"ו אם יש יצרן מכשירים כשרים שיכול לייבא כאלה [אם אין כרגע כאלו]
טכנית זה מעמיס על המעבד
וואי אפשר לשים יותר ג'יגה כי מערכת ההפעלה לא תומכת בזה.. משהו כזה
אז בקיצור שכח מהרעיון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות