בעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה
-
@y0508352872 כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה אתה יכול לנסות לצרוב את vbmeta שוב דרך ה fastboot
הוא לא מזהה את הנגן במצב פסטבוט בשום צורה לא על ידי המחשב ולא הנגן שנכנס לפסטבוט על ידי כיבוי והדלקה
אני רוצה שמישהו יסדר לי את זה בתשלום כמובן!!!@טכלונוגיה-זה-זה
תרצה הסבר מפורט איך לצרוב לבד? עם תמונות מהמסך שלי? -
@טכלונוגיה-זה-זה
תרצה הסבר מפורט איך לצרוב לבד? עם תמונות מהמסך שלי? -
-
@5elisha כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@למה-באתי
מה זה קשור אלי? אני באתי לעזור לו, בדיוק כמוך!סליחה. תייגתי אותך בטעת. לא שמתי לב שזה לא אתה.
-
@5elisha אתה תוכל לסדר לי את זה בתשלום???
אני לא מצליח בשום צורה לסדר את הנגן אז אולי מישהו אחר יודע?! -
!@טכלונוגיה-זה-זה אני לא מביון מה אתה מיסתבך @למה-באתי אמר לך בפרוש שכן אז דבר במייל!
@שלמה-רביב איפה???
-
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!50 שקל אצלי עוד עשרים דקות מרחוק...
isralfarkash770@gmail.com -
אני צריך את זה דחוף אם יש מישהו שיודע ומוכן עד חמישים שקל שיגיד לי!!!
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
הסתדרתי ברוך השם הנגן עובד רגיל!!!!!!!
-
הסתדרתי ברוך השם הנגן עובד רגיל!!!!!!!
@טכלונוגיה-זה-זה איך סידרת את זה כי גם לי זה קרה
-
@טכלונוגיה-זה-זה איך סידרת את זה כי גם לי זה קרה
@קרט לא מקפיצים נושאים ישנים.
תפתח נושא חדש -
@קרט לא מקפיצים נושאים ישנים.
תפתח נושא חדש@RearmostPant23 זה בול על הגבול של ההקפצה..
(מותר עד 60 יום..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות