בעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה
-
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
יש מישהו שיכול לסדר לי את זה בתשלום???
דחוף!!!!אני מוכן לנסות, אבל אין לי הרבה ניסיון.
אם אתה מעוניין בכל זאת אתה יכול לשלוח לי מייל AMAARETS@GMAIL.COM@ע-ה-דכו-ע תוכל לפרט לי יותר מה תנסה ואיך?
-
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
בוטלאודור פתוח?
-
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
בוטלאודור פתוח?
@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
בוטלאודור פתוח?
ברור!!!
-
@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
בוטלאודור פתוח?
ברור!!!
יש מישהו עם ניסיון שמוכן לסדר לי את זה???
-
יש מישהו עם ניסיון שמוכן לסדר לי את זה???
-
@טכלונוגיה-זה-זה
אני יכול לנסות
אבל מה צרבת?@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה
אני יכול לנסות
אבל מה צרבת?מה שהעלו במדריך להכשרה
-
@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה
אני יכול לנסות
אבל מה צרבת?מה שהעלו במדריך להכשרה
-
@טכלונוגיה-זה-זה
כלומר רק בוט וLK?@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה
כלומר רק בוט וLK?אני מעלה את הקישור
טקסט קישור) -
@פראירי כתב בבעיה | נתקע לי נגן M36 אחרי צריבה:
@טכלונוגיה-זה-זה
כלומר רק בוט וLK?אני מעלה את הקישור
טקסט קישור)צרבתי רק את הבוט בלי הוומטא
-
צרבתי רק את הבוט בלי הוומטא
-
@טכלונוגיה-זה-זה
הנגן שלך עם OTG או בלי? -
-
@טכלונוגיה-זה-זה
הנגן שלך עם OTG או בלי?@פראירי
אתה עושה את זה בשליטה רחוק? -
@פראירי
אתה עושה את זה בשליטה רחוק? -
@פראירי
אני מעדיף מישהו שיעשה לא מרחוק בתשלום כמובן!!! -
@פראירי
אני מעדיף מישהו שיעשה לא מרחוק בתשלום כמובן!!! -
צרבתי לנגן M36 קובץ בוט בשביל לבצע רוט הבעיה היא שלא צרבתי וומטא יש מה לעשות? ואם מישהו מוכן בתשלום לסדר לי את זה. זה דחוף!!!
@טכלונוגיה-זה-זה @אלוף-תימן יותר מבין בזה
בהצלחה -
@טכלונוגיה-זה-זה @אלוף-תימן יותר מבין בזה
בהצלחה@משה-ג.כ אין עוד מישהו שיודע???
אני לא רוצה להיות בבין הזמנים בלי נגן... -
@פראירי תוכל לעשות את זה מרחוק??? אין לי ברירה אני חייב דחוף!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות