בקשת מידע | בקשת מידע | חילוץ הקלטות מפלאפון
-
יש לי פלאפון QLYX (דגם Q8) ובפנים יש לי הקלטה חשובה. האם יש דרך כלשהיא להוציא אותה למחשב?
תודה מראש!@הליטוואק לחבר כבל אוקס, להשמיע את ההקלטה, ולהקליט במחשב או נגן בעל אפשרות הקלטה מאוקס
זה נשמע מאד קרוב למקור אם לא כמקור עצמו -
@הליטוואק לחבר כבל אוקס, להשמיע את ההקלטה, ולהקליט במחשב או נגן בעל אפשרות הקלטה מאוקס
זה נשמע מאד קרוב למקור אם לא כמקור עצמו@השטייגעניסט תודה רבה! איך מקליטים למחשב? יש לי HP
-
@השטייגעניסט תודה רבה! איך מקליטים למחשב? יש לי HP
@הליטוואק צריך להגדיר במקליט במחשב הקלטה דרך מיקרופון (או שזה אוטומטית, לא זוכר כ”כ), ואז להפעיל הקלטה, והשמיע בפלאפון
-
יש לי פלאפון QLYX (דגם Q8) ובפנים יש לי הקלטה חשובה. האם יש דרך כלשהיא להוציא אותה למחשב?
תודה מראש! -
@הליטוואק במידה ואין לך אפשרות להעתיק לכרטיס זיכרון בטלפון שלך
ממה שהבנתי הרעיון ש @השטייגעניסט התכוון זה שתחבר את הטלפון עם כבל aux עם שני ראשים יוצאים (משהו בסגנון הזה)
אחד למחשב (בחור של המיקרופון האדום) ואחד לטלפון
לאחמ"כ לפתוח את תוכנת ההקלטה שבאה עם ווינדוס ולהקליטאולי תצטרך להגדיר את הטלפון כמיקרופון בהגדרות של המחשב אבל לא יותר מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות