באג | בעייה בטמו בWSA
-
-
@אני-עייף כול עדכון אחרי ה' בתמוז (1 יולי למיניינם) ידוע ששובר את wsa ללא אפשרות לתקן
יש לך שני פתרונות א' לעבור לגרסאות ישנות של wsa כגון (2211/2210)
אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגלאופצייה ג' הברורה מאליה
לעבור לאמולטורנ.ב
מה רע באתר שלהם@cfopuser כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
@אני-עייף כול עדכון אחרי ה' בתמוז (1 יולי למיניינם) ידוע ששובר את wsa ללא אפשרות לתקן
יש לך שני פתרונות א' לעבור לגרסאות ישנות של wsa כגון (2211/2210)
אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגלאופצייה ג' הברורה מאליה
לעבור לאמולטורנ.ב
מה רע באתר שלהםא' זה כבר הברה זמן ככה (כבר לפחות מפסח)
ב' לא הבנתי?
ונ.ב. אין לי הרבה הנחות באתר (כמו הנחת אקסטרה וכד')
וספויילר: אני סתם מתוסבך עם להתקין את כל זה (כבר פעם אחת ניסיתי וסתם הסתבך לי) -
@cfopuser כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
@אני-עייף כול עדכון אחרי ה' בתמוז (1 יולי למיניינם) ידוע ששובר את wsa ללא אפשרות לתקן
יש לך שני פתרונות א' לעבור לגרסאות ישנות של wsa כגון (2211/2210)
אופצייה ב' להשתמש בגרסאות ללא גוגלאופצייה ג' הברורה מאליה
לעבור לאמולטורנ.ב
מה רע באתר שלהםא' זה כבר הברה זמן ככה (כבר לפחות מפסח)
ב' לא הבנתי?
ונ.ב. אין לי הרבה הנחות באתר (כמו הנחת אקסטרה וכד')
וספויילר: אני סתם מתוסבך עם להתקין את כל זה (כבר פעם אחת ניסיתי וסתם הסתבך לי) -
@cfopuser כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
@אני-עייף אם עדכנת לאחרונה אין לך איך להשתמש בwsa (או שכן תשתמש אבל שימוש חלקי)
אם אתה בווינדוס 10 או ווינדוס 11 בגרסה ישנה תוריד מפה
תודה רבה
איפה להוריד שם?
אציין ששאר האפליקציות עובדות (את כולם התקנתי דרך גוגל פליי) -
@cfopuser כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
@אני-עייף אם עדכנת לאחרונה אין לך איך להשתמש בwsa (או שכן תשתמש אבל שימוש חלקי)
אם אתה בווינדוס 10 או ווינדוס 11 בגרסה ישנה תוריד מפה
תודה רבה
איפה להוריד שם?
אציין ששאר האפליקציות עובדות (את כולם התקנתי דרך גוגל פליי) -
-
@אני-עייף אני מניח שאתה רוצה את הגרסה הרגילה (עם גוגל ובלי אמזון ורוט)
אז זה זאת@אני-עייף כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
אני לא צריך רוט וגם לא גוגל מה שחשוב לי שאפליקציות בודדות יעבדו לי וזה אחת מהם
זה הגרסה שאתה צריך ^^^^
למרות שבעני עדיף לך לא להתעסק עם wsa ולהשתמש באמולטור נורמלי
-
@אני-עייף אני מניח שאתה רוצה את הגרסה הרגילה (עם גוגל ובלי אמזון ורוט)
אז זה זאת@אני-עייף כתב בבאג | בעייה בטמו בWSA:
אני לא צריך רוט וגם לא גוגל מה שחשוב לי שאפליקציות בודדות יעבדו לי וזה אחת מהם
זה הגרסה שאתה צריך ^^^^
למרות שבעני עדיף לך לא להתעסק עם wsa ולהשתמש באמולטור נורמלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
