המלצה | 0.4.47 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת
-
@K.O.G כתב בהמלצה | 0.4.13 "חסימת mdm" סינון חדש מבוסס על mdm = ניהול מכשיר + vpn = ניטור רשת:
צריך להקיש תאריך
לא עוזר הרבה
בהמשך אני אעלה צילום
צילום של המידע על המולטימדיה
-
@עם-הנצח זו חסימת MDM אי אפשר לאפס גם ככה
-
אני פשוט לחצתי בהגדרות על הגדרות יצרן ועשיתי את הקוד וזה עשה לי איפוס רציתי רק לבדוק אם באמת זה היה חסום ופשוט איפס לי
-
אני פשוט לחצתי בהגדרות על הגדרות יצרן ועשיתי את הקוד וזה עשה לי איפוס רציתי רק לבדוק אם באמת זה היה חסום ופשוט איפס לי
-
@אפרים-ד התקנתי את האפליקציה נתתי הרשאות מנהל הגדרתי קוד והכל ואח''כ הסרתי עם הקוד את האפליקציה.
ונשארו לי כיתוב במסך הנעילה.
''חסימת mdm
v0. 4.14-beta''ורואים את זה גם בהגדרות>תצוגה>מסך נעילה אבל כשאני מנסה לערוך מופיע הכיתוב הקודם שלי.
ולא עוזר להסיר אותו ולשמור עדיין נשאר הכיתוב שלך וגם אם אני שם כיתוב אחר.
מה אפשר לעשות?
ג'לי 2e אנדרואיד 12 -
@אפרים-ד התקנתי את האפליקציה נתתי הרשאות מנהל הגדרתי קוד והכל ואח''כ הסרתי עם הקוד את האפליקציה.
ונשארו לי כיתוב במסך הנעילה.
''חסימת mdm
v0. 4.14-beta''ורואים את זה גם בהגדרות>תצוגה>מסך נעילה אבל כשאני מנסה לערוך מופיע הכיתוב הקודם שלי.
ולא עוזר להסיר אותו ולשמור עדיין נשאר הכיתוב שלך וגם אם אני שם כיתוב אחר.
מה אפשר לעשות?
ג'לי 2e אנדרואיד 12
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
