המלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!
-
גרסה 957:
שיפורי קוד נוספים, יתכנו באגים [אני מצאתי אחד - ותיקנתי אותו], טיפול בהגדרות עריכת הטקסטים.
אפפ:
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/v0.9.57-n-search2.1.28/otzaria.msix
מתקין:
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/v0.9.57-n-search2.1.28/otzaria-0.9.57-windows.exeשימו לב: השתנה הרבה 'מאחורי הקלעים', אודה לכל מי שיכול לבדוק ולוודא שאין באגים.
תודה!
[הבאגים שהוזכרו לעיל - חלק בטיפול, חלק כבר טופלו בגרסה זו!] -
גרסה 957:
שיפורי קוד נוספים, יתכנו באגים [אני מצאתי אחד - ותיקנתי אותו], טיפול בהגדרות עריכת הטקסטים.
אפפ:
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/v0.9.57-n-search2.1.28/otzaria.msix
מתקין:
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/v0.9.57-n-search2.1.28/otzaria-0.9.57-windows.exeשימו לב: השתנה הרבה 'מאחורי הקלעים', אודה לכל מי שיכול לבדוק ולוודא שאין באגים.
תודה!
[הבאגים שהוזכרו לעיל - חלק בטיפול, חלק כבר טופלו בגרסה זו!] -
@י.-פל.
א. אין אפשרות לשמור שם של שולחן עבודה - אלא ע"י לחיצה על אנטר.ב. בלחיצה על קטע מסויים - הפרשנות שמוצגת בצד אינה מתעדכנת בהתאם לקטע,
אלא רק באמצעות גלילה של הקטע לחלק ה(כמעט) עליון של המסך, וגם אז הפרשנות אינה דוקא על הקטע המבוקש (לכה"פ בשו"ע או"ח עם משנ"ב כפרשנות).ג. בעיה בלוח שנה - בחג הסוכות.
ד.1. כשנמצאים על עיון - לא מוצג השם של שולחן העבודה - גם בריחוף על הסמל של שלוחן העבודה, בשונה ממצב איתור וספריה.
ד. 2. הצעה לשיפור - להוסיף בהגדרות אפשרות לבחירה אם יראו כל הזמן את שם שולחן העבודה, או רק בריחוף, לענ"ד דבר נוח - במיוחד לאנשים שמתשמשים לכמה נושאים נפרדים, ורוצים לדעת איזה שולחן עבודה פתוח כרגע.
ה. הצעה לשיפור: להקטין את לחצן הפלוס (של הוספת אירוע) - כך שלא ישתלט על כל הריבוע של התאריך ,זה מפריע כשרוצים לדוגמה לבדוק זמני היום של תאריך מסויים - וברגע שלוחצים עליו - נפתח אוטומטי יצירית אירוע חדש). ( - אולי תגדיר שבריחוף על תאריך יופיע לחצן פלוש רק בשליש העליון של אותו התאריך).
נתקלת בתופעה הזו שבה רק החלק מן המחשבים הקישורים של הדף היומי בבלי והירושלמי שבלוח שנה לא עובדים ומובילים למקומות אחרים? אצלי שניהם לא עובדים טוב, ואצל חבר רק הדף היומי בבלי, ואצל חבר אחר - זה עובד מצויין.
יש לך מושג מה זה יכול להיות?תזכה למצוות וחג שמח!
-
@י.-פל. רציתי לשאול אם אפשרי להוסיף סורק OCR לקורא PDF בשביל שיתאפשר לסמן טקסט ולהעתיק גם בספרים שהוספתי באופן ידני(ויש לי מלא כאלה)?
תודה רבה -
@י.-פל. כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
עדכון למפתחים לגרסה 955, אשמח מאוד להערות, אני רוצה לשפר את התכונה החדשה לפני ר"ה, כזכות ליום הדין!
בכבוד - הנה כמה הערות:
א.לחיצה על הדף היומי (צד שמאל למעלה) מובילה לספר הישר ולא לדף היומי.
ב. בהגדרות - תחת הלשוניות: מרווח שמירה, גודל מקסימלי לקטע, עיכוב תצוגה מקדימה, מכסת טיוטות, וניקוי טיוטות ישנות - לא מופיע בעת הבחירה סמן של מספר, כלומר מהי גובה המכסה שנבחרה.
ג. בהקטנת התוכנה לחצי מסך - משתבשות חלק מהכותרות בהגדרות
ד. לאחר יצירת אירוע בלוח שנה - אין אפשרות למחוק את האירוע - אם סמן העכבר עומד על אותו היום שבו האירוע נוצר בלוח שנה - אוטומטי עולה הסימן + = ליצירת אירוע חדש.
ה. בזמני היום לחיצה על הדף יומי בבלי - מובילה לספר אור הישר, ולחיצה על הדף היומי ירושלמי - מובילה לספר גליוני הש"ס.
ו. הזנת תאריך לועזי ב"קפוץ אל" בלוח שנה - אינה עובדת. עולה הודעה "לא הצלחנו למצוא את התאריך"
@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@י.-פל. כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
עדכון למפתחים לגרסה 955, אשמח מאוד להערות, אני רוצה לשפר את התכונה החדשה לפני ר"ה, כזכות ליום הדין!
בכבוד - הנה כמה הערות:
א.לחיצה על הדף היומי (צד שמאל למעלה) מובילה לספר הישר ולא לדף היומי.
ב. בהגדרות - תחת הלשוניות: מרווח שמירה, גודל מקסימלי לקטע, עיכוב תצוגה מקדימה, מכסת טיוטות, וניקוי טיוטות ישנות - לא מופיע בעת הבחירה סמן של מספר, כלומר מהי גובה המכסה שנבחרה.
ג. בהקטנת התוכנה לחצי מסך - משתבשות חלק מהכותרות בהגדרות
ד. לאחר יצירת אירוע בלוח שנה - אין אפשרות למחוק את האירוע - אם סמן העכבר עומד על אותו היום שבו האירוע נוצר בלוח שנה - אוטומטי עולה הסימן + = ליצירת אירוע חדש.
ה. בזמני היום לחיצה על הדף יומי בבלי - מובילה לספר אור הישר, ולחיצה על הדף היומי ירושלמי - מובילה לספר גליוני הש"ס.
ו. הזנת תאריך לועזי ב"קפוץ אל" בלוח שנה - אינה עובדת. עולה הודעה "לא הצלחנו למצוא את התאריך"
הרוב תוקן.
לגבי הקפיצות - 3/4/2020 עובד לי. -
@י.-פל.
א. אין אפשרות לשמור שם של שולחן עבודה - אלא ע"י לחיצה על אנטר.ב. בלחיצה על קטע מסויים - הפרשנות שמוצגת בצד אינה מתעדכנת בהתאם לקטע,
אלא רק באמצעות גלילה של הקטע לחלק ה(כמעט) עליון של המסך, וגם אז הפרשנות אינה דוקא על הקטע המבוקש (לכה"פ בשו"ע או"ח עם משנ"ב כפרשנות).ג. בעיה בלוח שנה - בחג הסוכות.
ד.1. כשנמצאים על עיון - לא מוצג השם של שולחן העבודה - גם בריחוף על הסמל של שלוחן העבודה, בשונה ממצב איתור וספריה.
ד. 2. הצעה לשיפור - להוסיף בהגדרות אפשרות לבחירה אם יראו כל הזמן את שם שולחן העבודה, או רק בריחוף, לענ"ד דבר נוח - במיוחד לאנשים שמתשמשים לכמה נושאים נפרדים, ורוצים לדעת איזה שולחן עבודה פתוח כרגע.
ה. הצעה לשיפור: להקטין את לחצן הפלוס (של הוספת אירוע) - כך שלא ישתלט על כל הריבוע של התאריך ,זה מפריע כשרוצים לדוגמה לבדוק זמני היום של תאריך מסויים - וברגע שלוחצים עליו - נפתח אוטומטי יצירית אירוע חדש). ( - אולי תגדיר שבריחוף על תאריך יופיע לחצן פלוש רק בשליש העליון של אותו התאריך).
נתקלת בתופעה הזו שבה רק החלק מן המחשבים הקישורים של הדף היומי בבלי והירושלמי שבלוח שנה לא עובדים ומובילים למקומות אחרים? אצלי שניהם לא עובדים טוב, ואצל חבר רק הדף היומי בבלי, ואצל חבר אחר - זה עובד מצויין.
יש לך מושג מה זה יכול להיות?תזכה למצוות וחג שמח!
@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@י.-פל.
א. אין אפשרות לשמור שם של שולחן עבודה - אלא ע"י לחיצה על אנטר.ב. בלחיצה על קטע מסויים - הפרשנות שמוצגת בצד אינה מתעדכנת בהתאם לקטע,
אלא רק באמצעות גלילה של הקטע לחלק ה(כמעט) עליון של המסך, וגם אז הפרשנות אינה דוקא על הקטע המבוקש (לכה"פ בשו"ע או"ח עם משנ"ב כפרשנות).ג. בעיה בלוח שנה - בחג הסוכות.
ד.1. כשנמצאים על עיון - לא מוצג השם של שולחן העבודה - גם בריחוף על הסמל של שלוחן העבודה, בשונה ממצב איתור וספריה.
ד. 2. הצעה לשיפור - להוסיף בהגדרות אפשרות לבחירה אם יראו כל הזמן את שם שולחן העבודה, או רק בריחוף, לענ"ד דבר נוח - במיוחד לאנשים שמתשמשים לכמה נושאים נפרדים, ורוצים לדעת איזה שולחן עבודה פתוח כרגע.
ה. הצעה לשיפור: להקטין את לחצן הפלוס (של הוספת אירוע) - כך שלא ישתלט על כל הריבוע של התאריך ,זה מפריע כשרוצים לדוגמה לבדוק זמני היום של תאריך מסויים - וברגע שלוחצים עליו - נפתח אוטומטי יצירית אירוע חדש). ( - אולי תגדיר שבריחוף על תאריך יופיע לחצן פלוש רק בשליש העליון של אותו התאריך).
נתקלת בתופעה הזו שבה רק החלק מן המחשבים הקישורים של הדף היומי בבלי והירושלמי שבלוח שנה לא עובדים ומובילים למקומות אחרים? אצלי שניהם לא עובדים טוב, ואצל חבר רק הדף היומי בבלי, ואצל חבר אחר - זה עובד מצויין.
יש לך מושג מה זה יכול להיות?תזכה למצוות וחג שמח!
לחצן ה+ תוקן, כנ"ל סוכות, לא מכיר את הבאג שהפרשנות אינה מתעדכנת.
-
@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@י.-פל.
א. אין אפשרות לשמור שם של שולחן עבודה - אלא ע"י לחיצה על אנטר.ב. בלחיצה על קטע מסויים - הפרשנות שמוצגת בצד אינה מתעדכנת בהתאם לקטע,
אלא רק באמצעות גלילה של הקטע לחלק ה(כמעט) עליון של המסך, וגם אז הפרשנות אינה דוקא על הקטע המבוקש (לכה"פ בשו"ע או"ח עם משנ"ב כפרשנות).ג. בעיה בלוח שנה - בחג הסוכות.
ד.1. כשנמצאים על עיון - לא מוצג השם של שולחן העבודה - גם בריחוף על הסמל של שלוחן העבודה, בשונה ממצב איתור וספריה.
ד. 2. הצעה לשיפור - להוסיף בהגדרות אפשרות לבחירה אם יראו כל הזמן את שם שולחן העבודה, או רק בריחוף, לענ"ד דבר נוח - במיוחד לאנשים שמתשמשים לכמה נושאים נפרדים, ורוצים לדעת איזה שולחן עבודה פתוח כרגע.
ה. הצעה לשיפור: להקטין את לחצן הפלוס (של הוספת אירוע) - כך שלא ישתלט על כל הריבוע של התאריך ,זה מפריע כשרוצים לדוגמה לבדוק זמני היום של תאריך מסויים - וברגע שלוחצים עליו - נפתח אוטומטי יצירית אירוע חדש). ( - אולי תגדיר שבריחוף על תאריך יופיע לחצן פלוש רק בשליש העליון של אותו התאריך).
נתקלת בתופעה הזו שבה רק החלק מן המחשבים הקישורים של הדף היומי בבלי והירושלמי שבלוח שנה לא עובדים ומובילים למקומות אחרים? אצלי שניהם לא עובדים טוב, ואצל חבר רק הדף היומי בבלי, ואצל חבר אחר - זה עובד מצויין.
יש לך מושג מה זה יכול להיות?תזכה למצוות וחג שמח!
לחצן ה+ תוקן, כנ"ל סוכות, לא מכיר את הבאג שהפרשנות אינה מתעדכנת.
-
קודם כל אני ממש מודה לכל מי שעוסקים בתפעול של הדבר הזה
התחלתי לאחרונה להשתמש בזה וזה ממש מדהים, מעריך מכל הלב.
דבר שני בקשר לPDF ראיתי שהוא כן מצליח לסמן טקסט אם הקובץ מגיע אליו לאחר שעבר סריקה אז אני פשוט מריץ סריקה על הספרים שלי. סליחה על ההטרדה @י.-פל.
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף? -
קודם כל אני ממש מודה לכל מי שעוסקים בתפעול של הדבר הזה
התחלתי לאחרונה להשתמש בזה וזה ממש מדהים, מעריך מכל הלב.
דבר שני בקשר לPDF ראיתי שהוא כן מצליח לסמן טקסט אם הקובץ מגיע אליו לאחר שעבר סריקה אז אני פשוט מריץ סריקה על הספרים שלי. סליחה על ההטרדה @י.-פל.
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף?@abc123 כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף?
אתה תמיד יכול לפרוש את התוכנה על חצי או שליש מסך, כך שיהיה לך טור ארוך וצר....
זה יותר נוח מאשר לעשות שני טורים על מסך שאתה לא יודע היכן אתה עולה והיכן אתה יורד... -
@abc123 כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף?
אתה תמיד יכול לפרוש את התוכנה על חצי או שליש מסך, כך שיהיה לך טור ארוך וצר....
זה יותר נוח מאשר לעשות שני טורים על מסך שאתה לא יודע היכן אתה עולה והיכן אתה יורד... -
קודם כל אני ממש מודה לכל מי שעוסקים בתפעול של הדבר הזה
התחלתי לאחרונה להשתמש בזה וזה ממש מדהים, מעריך מכל הלב.
דבר שני בקשר לPDF ראיתי שהוא כן מצליח לסמן טקסט אם הקובץ מגיע אליו לאחר שעבר סריקה אז אני פשוט מריץ סריקה על הספרים שלי. סליחה על ההטרדה @י.-פל.
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף?@abc123 כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
דבר שלישי, אני לא חקרתי את כל התוכנה אבל ממבט מלמעלה שמתי לב שאין אופציה לחלק את התצוגה לשני טורים בשביל שיהיה יותר נוח לקרוא במסך של מחשב שהוא ממש רחב. זה משהו שאפשרי להוסיף?
בעבר, הרב @יום-חדש-מתחיל העלה קובץ HTML שעושה זאת - כלומר נכנסים לקובץ הנ"ל ושם יש חלונית בחירה לבחור את הספר המבוקש ואפשר להגדירו שיוצג כשני טורים. - כמובן שזה לא עובד בתוך אוצריא מאחר שהיא אינה תומכת בסוג קבצים זה.
תעשה חיפוש גוגל בפורום, ואם לא תמצא בל"נ אעלה את הקובץ בימים הקרובים. -
גרסה 959:
תיקוני באגים בלוח שנה וכן טיפול [סוף סוף] בבעית קריסת התוכנה בסגירה.
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/0.9.59.32/otzaria.msix
מתקין
https://github.com/Y-PLONI/otzaria/releases/download/0.9.59.32/otzaria-0.9.59-windows.exeתודה לאיש המדהים שפתר את הבעיה, ואפילו לא רצה קרדיט!
-
@צדיק-וטוב-לו-0 זה אכן קובע באופן שרירותי אחד מהזמנים שהוא מביא.
למשל בשקיעה, הזמן שמובא בתוכנה הוא המאוחר ביותר (לפי מעלות), בשונה מהזמן הרגיל המובא בלוחות שהינו לפי מישור.@לייזר-ג כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@צדיק-וטוב-לו-0 זה אכן קובע באופן שרירותי אחד מהזמנים שהוא מביא.
למשל בשקיעה, הזמן שמובא בתוכנה הוא המאוחר ביותר (לפי מעלות), בשונה מהזמן הרגיל המובא בלוחות שהינו לפי מישור.@י.-פל. להלן אביא את ההבדלים בין הלוח הרגיל לזה שמצוטט כאן, כפי שביקשת לפני כשבוע (על פי הגדרות עיתים לבינה):
עלוה"ש- הלוח הרגיל 90 מעלות (כאן- 72 שוות)
עלוה"ש 72 במעלות- כאן מקדים בדקה (למשל היום (י"ד תשרי) בערד- בלוח הרגיל 5:25, כאן- 5:24)
עלוה"ש 90- זהה (אינו מובא כאן כברירת מחדל, למרות שזו השיטה המקובלת)
נץ (זריחה)- במישור (כאן מובא הזמן מהגובה בניכוי כל האופק).
סוזק"ש מג"א- זהה (כאן מובא הזמן של ה-72 שהוא הזמן המקובל, בעיתים לבינה מביא גם את שיטת המג"א המקורית של 90).
סוזק"ש גר"א- זהה.
סוזת"פ מג"א- 90 (כאן מובא לפי 72).
סוזת"פ גר"א- זהה.
חצות היום- האמיתי (כאן מובא לפי 6 שעות מהנץ). חצות הלילה כאן מקדים בדקה, וכנראה אגב גררא של חצות היום.
מנח"ג- המאוחר (כאן מובא לפי הגר"א).
מנח"ק- זהה (לפי הגר"א).
פלג המנחה- זהה (לפי הגר"א ערב שבת וחג).
שקיעה- במישור (כאן מובא לפי מהגובה).
צאה"כ- אין זמן המוסכם על כולם, כאן מובא לפי 8.5 מעלות. בעיתים לבינה מביא זמן זה לפי בינוניים 6.45 מעלות.
צאה"כ ר"ת- כנ"ל, כאן מובא לפי 72 שוות מהגובה.
הדה"נ- לפי 22 מהגובה (כאן מובא לפי 30 מהגובה).
מוצשויו"ט- לפי 8.5 (כאן מאחר בשתי דקות ולא מצאתי שיטה שכזו).צירפתי את הקובץ מאתר עיתים לבינה לפי כתובתי, להשוואה מעמיקה יותר.
יישר כח, ומועדים לשמחה!
ערד, ישראל_א' תשרי תשפו_כ_ט אלול תשפו.pdf -
@לייזר-ג כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@צדיק-וטוב-לו-0 זה אכן קובע באופן שרירותי אחד מהזמנים שהוא מביא.
למשל בשקיעה, הזמן שמובא בתוכנה הוא המאוחר ביותר (לפי מעלות), בשונה מהזמן הרגיל המובא בלוחות שהינו לפי מישור.@י.-פל. להלן אביא את ההבדלים בין הלוח הרגיל לזה שמצוטט כאן, כפי שביקשת לפני כשבוע (על פי הגדרות עיתים לבינה):
עלוה"ש- הלוח הרגיל 90 מעלות (כאן- 72 שוות)
עלוה"ש 72 במעלות- כאן מקדים בדקה (למשל היום (י"ד תשרי) בערד- בלוח הרגיל 5:25, כאן- 5:24)
עלוה"ש 90- זהה (אינו מובא כאן כברירת מחדל, למרות שזו השיטה המקובלת)
נץ (זריחה)- במישור (כאן מובא הזמן מהגובה בניכוי כל האופק).
סוזק"ש מג"א- זהה (כאן מובא הזמן של ה-72 שהוא הזמן המקובל, בעיתים לבינה מביא גם את שיטת המג"א המקורית של 90).
סוזק"ש גר"א- זהה.
סוזת"פ מג"א- 90 (כאן מובא לפי 72).
סוזת"פ גר"א- זהה.
חצות היום- האמיתי (כאן מובא לפי 6 שעות מהנץ). חצות הלילה כאן מקדים בדקה, וכנראה אגב גררא של חצות היום.
מנח"ג- המאוחר (כאן מובא לפי הגר"א).
מנח"ק- זהה (לפי הגר"א).
פלג המנחה- זהה (לפי הגר"א ערב שבת וחג).
שקיעה- במישור (כאן מובא לפי מהגובה).
צאה"כ- אין זמן המוסכם על כולם, כאן מובא לפי 8.5 מעלות. בעיתים לבינה מביא זמן זה לפי בינוניים 6.45 מעלות.
צאה"כ ר"ת- כנ"ל, כאן מובא לפי 72 שוות מהגובה.
הדה"נ- לפי 22 מהגובה (כאן מובא לפי 30 מהגובה).
מוצשויו"ט- לפי 8.5 (כאן מאחר בשתי דקות ולא מצאתי שיטה שכזו).צירפתי את הקובץ מאתר עיתים לבינה לפי כתובתי, להשוואה מעמיקה יותר.
יישר כח, ומועדים לשמחה!
ערד, ישראל_א' תשרי תשפו_כ_ט אלול תשפו.pdf@לייזר-ג כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@לייזר-ג כתב בהמלצה | באגים\הצעות לשיפור באוצריא? כתבו כאן!:
@צדיק-וטוב-לו-0 זה אכן קובע באופן שרירותי אחד מהזמנים שהוא מביא.
למשל בשקיעה, הזמן שמובא בתוכנה הוא המאוחר ביותר (לפי מעלות), בשונה מהזמן הרגיל המובא בלוחות שהינו לפי מישור.@י.-פל. להלן אביא את ההבדלים בין הלוח הרגיל לזה שמצוטט כאן, כפי שביקשת לפני כשבוע (על פי הגדרות עיתים לבינה):
עלוה"ש- הלוח הרגיל 90 מעלות (כאן- 72 שוות)
עלוה"ש 72 במעלות- כאן מקדים בדקה (למשל היום (י"ד תשרי) בערד- בלוח הרגיל 5:25, כאן- 5:24)
עלוה"ש 90- זהה (אינו מובא כאן כברירת מחדל, למרות שזו השיטה המקובלת)
נץ (זריחה)- במישור (כאן מובא הזמן מהגובה בניכוי כל האופק).
סוזק"ש מג"א- זהה (כאן מובא הזמן של ה-72 שהוא הזמן המקובל, בעיתים לבינה מביא גם את שיטת המג"א המקורית של 90).
סוזק"ש גר"א- זהה.
סוזת"פ מג"א- 90 (כאן מובא לפי 72).
סוזת"פ גר"א- זהה.
חצות היום- האמיתי (כאן מובא לפי 6 שעות מהנץ). חצות הלילה כאן מקדים בדקה, וכנראה אגב גררא של חצות היום.
מנח"ג- המאוחר (כאן מובא לפי הגר"א).
מנח"ק- זהה (לפי הגר"א).
פלג המנחה- זהה (לפי הגר"א ערב שבת וחג).
שקיעה- במישור (כאן מובא לפי מהגובה).
צאה"כ- אין זמן המוסכם על כולם, כאן מובא לפי 8.5 מעלות. בעיתים לבינה מביא זמן זה לפי בינוניים 6.45 מעלות.
צאה"כ ר"ת- כנ"ל, כאן מובא לפי 72 שוות מהגובה.
הדה"נ- לפי 22 מהגובה (כאן מובא לפי 30 מהגובה).
מוצשויו"ט- לפי 8.5 (כאן מאחר בשתי דקות ולא מצאתי שיטה שכזו).צירפתי את הקובץ מאתר עיתים לבינה לפי כתובתי, להשוואה מעמיקה יותר.
יישר כח, ומועדים לשמחה!
ערד, ישראל_א' תשרי תשפו_כ_ט אלול תשפו.pdfזה ספר המוצא:
http://hebrewbooks.org/9765
ועל פי:
https://en.wikipedia.org/wiki/Yisroel_Dovid_Harfenes
ובהמכלול:
https://www.hamichlol.org.il/הרב_ישראל_דוד_הרפנס