סקר | גמ''ח sms לפתיחת מייל וכד', נצרך?
-
מי שרוצה אני יכול לנדב את המספר שלי לשלוח לי מייל מי שרוצה ||אני גר בחו"ל ולא קיימים סימים כשרים ||
-
@kasnik כתב בסקר | גמ''ח sms לפתיחת מייל וכד', נצרך?:
@DHOC979 איך זה קשור לנושא שלי?
הוא פשוט רצה לעזור לאנשים, שלא יצטרכו להשתמש בגמ"ח - הרי העניין שלך בפתיחת הגמ"ח הוא לעזור לאנשים, ואם יש דרך שבה אנשים יכולים לקבל SMS בעצמם, ע"י בקשה מהחברה, חשוב שהם ידעו את זה, לא?
@יאיר-דניאל כתב בסקר | גמ''ח sms לפתיחת מייל וכד', נצרך?:
הוא פשוט רצה לעזור לאנשים
נכון, אבל ביקשתי שאת זה יעשו בשרשורים אחרים...
@רציונל כתב בסקר | גמ''ח sms לפתיחת מייל וכד', נצרך?:
@kasnik תכלס' יהיה?
בעז''ה
כרגע כבר קיים מודול בטא
ניתן ליצור איתי קשר במייל (אולי בהמשך יהיה גם מס' ליצירת קשר) kasnikms+sms@gmail.com
בעלות של 10₪ לאימות...@הצדיק-משטרסבורג כתב בסקר | גמ''ח sms לפתיחת מייל וכד', נצרך?:
מי שרוצה אני יכול לנדב את המספר שלי לשלוח לי מייל מי שרוצה ||אני גר בחו"ל ולא קיימים סימים כשרים ||
לא ממולץ לך, אחרי כמה אימותים תחסם ע''י גוגל..
-
@יהודי-זה-הכי היי, הסתדרת?
@נחמן-פלח לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות