בעיה | בעיה בדרייברים לsp flash tool
-
אני מנסה לשאוב קושחה ב- sp flash tool, וכשאני מחבר את המכשיר למחשב- קופץ חלון כזה:

מישהו יודע מה לעשות?
דרך אגב, הדרייברים האלה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה- ששם יש פתרון לזה בדרייברים אחרים- הקישור של ההורדה שלהם לא פעיל. -
אני מנסה לשאוב קושחה ב- sp flash tool, וכשאני מחבר את המכשיר למחשב- קופץ חלון כזה:

מישהו יודע מה לעשות?
דרך אגב, הדרייברים האלה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה- ששם יש פתרון לזה בדרייברים אחרים- הקישור של ההורדה שלהם לא פעיל. -
@5elisha אתה חייב דרייברים לפני תרענן את הדף וזה ירד תתקין את הדרייברים וזה בעזרת ה' יעבוד
-
@5elisha אתה חייב דרייברים לפני תרענן את הדף וזה ירד תתקין את הדרייברים וזה בעזרת ה' יעבוד
@אלוף-תימן
יש לי את זה:
-
@אלוף-תימן
יש לי את זה:
-
@5elisha כתוב לך שם בהמשך לוינדוס 11 אם יש איזה שגיאה שנראה אותה שגיאה כמו שלך מצורף שם דרייברים להתקנה ידנית
@אלוף-תימן
נכון, אותם הורדתי, אך הוא כתב שבנוסף להם צריך את הדרייברים הראשונים

שלהם, כאמור, הקישור לא עובד... -
@אלוף-תימן
נכון, אותם הורדתי, אך הוא כתב שבנוסף להם צריך את הדרייברים הראשונים

שלהם, כאמור, הקישור לא עובד... -
אני מנסה לשאוב קושחה ב- sp flash tool, וכשאני מחבר את המכשיר למחשב- קופץ חלון כזה:

מישהו יודע מה לעשות?
דרך אגב, הדרייברים האלה https://mitmachim.top/topic/26342/דרייברים-ל-mtk-כל-הסוגים-להורדה- ששם יש פתרון לזה בדרייברים אחרים- הקישור של ההורדה שלהם לא פעיל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
