הצריבה נתקעת (C2)
-
אני מנסה לצרוב גירסה במצב מת כבר כמה פעמים וכל פעם נתקע במקום
יצוין שהסדרי את הדריוורים הישנים כמופיע במדריך
למישהו יש דרך לעזור ?
-
אני מנסה לצרוב גירסה במצב מת כבר כמה פעמים וכל פעם נתקע במקום
יצוין שהסדרי את הדריוורים הישנים כמופיע במדריך
למישהו יש דרך לעזור ?
-
אני מנסה לצרוב גירסה במצב מת כבר כמה פעמים וכל פעם נתקע במקום
יצוין שהסדרי את הדריוורים הישנים כמופיע במדריך
למישהו יש דרך לעזור ?
@ליבל אתה צריך לסמן את
DeadModeואתset normal@ליבל אמר בהצריבה נתקעת (C2):
צוין שהסדרי את הדריוורים הישנים כמופיע במדריך
הסרת?
והתקנת את האחרים, כן?נ.ב
@אלישי אמר בהכנסת קושחה חדשה | מדריך לצריבת קושחה מלאה לנוקיה C2 עם תוכנת Infinity BEST:אני מבקש לפני שאתם מתחילים תעברו על המדריך לפחות פעמיים כדי שתוודאו שאתם מבינים ,אני חוזר ואומר שאין לי אחריות על התוצאות!
-
אז ככה, עברתי כמה פעמים על המדריך
וסימנתי את מצב מת, ומצב נורמל...
וכן הסרתי את הדריוורים הישנים והתקנתי חדש
ועדיין לא זז. -
@ליבל זה קורה לך רק במכשיר אחד ספציפי, או בכל מכשיר שאתה מנסה לצרוב?
והאם ניסית לצרוב עם MCU אחר? -
@אלישי אמר בהצריבה נתקעת (C2):
@ליבל זה קורה לך רק במכשיר אחד ספציפי, או בכל מכשיר שאתה מנסה לצרוב?
אין לי עוד מכשיר
והאם ניסית לצרוב עם MCU אחר?
כן, אותו דבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות