עזרה | החלפת גרסה/הכשרת נוקיה 225/215
-
שלום
אני יודע שטחנו את הנושאים האלה בפורום ועדיין לא הגעתי למסקנה ברורה יש לי נוקיה 225/215 ללא מוזיקה (וסנייק..) ואני רוצה להוסיף וכנל נוקיה מאליאקספרס ששינו כבר לסים כשר אבל אני רוצה להעלים/למחוק את כל הסמלים של המשחקים והדפדפן אשמח לפירוט ממש קצר
תודה מראש!!! -
שלום
אני יודע שטחנו את הנושאים האלה בפורום ועדיין לא הגעתי למסקנה ברורה יש לי נוקיה 225/215 ללא מוזיקה (וסנייק..) ואני רוצה להוסיף וכנל נוקיה מאליאקספרס ששינו כבר לסים כשר אבל אני רוצה להעלים/למחוק את כל הסמלים של המשחקים והדפדפן אשמח לפירוט ממש קצר
תודה מראש!!!@הרב-של-השכונה אם זה משנת 2020 אז יש לך את המדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/74165/מדריך-איך-עורכים-גרסה-לנוקיה-215-225 -
@הרב-של-השכונה אם זה משנת 2020 אז יש לך את המדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/74165/מדריך-איך-עורכים-גרסה-לנוקיה-215-225@שניאור-שמח יש הבדל בין השנים?
-
@שניאור-שמח יש הבדל בין השנים?
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | החלפת גרסה/הכשרת נוקיה 225/215:
@שניאור-שמח יש הבדל בין השנים?
בהחלט, יש 2020 ויש את החדשים 2024
-
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | החלפת גרסה/הכשרת נוקיה 225/215:
@שניאור-שמח יש הבדל בין השנים?
בהחלט, יש 2020 ויש את החדשים 2024
@שניאור-שמח אז יש לי את ה2024 מה עושים צריך מדריך אחר?
(ואגב איך בודקים איזה שנה זה כי קניתי לפני שנה אז מסתמא זה החדשה) -
@שניאור-שמח אז יש לי את ה2024 מה עושים צריך מדריך אחר?
(ואגב איך בודקים איזה שנה זה כי קניתי לפני שנה אז מסתמא זה החדשה)@הרב-של-השכונה בשביל לדעת איזה שנה לך להגדרות<מערכת<אודות<מידע מוצר
והכי למטה צריך להיות כתוב את השנה -
@הרב-של-השכונה בשביל לדעת איזה שנה לך להגדרות<מערכת<אודות<מידע מוצר
והכי למטה צריך להיות כתוב את השנה@חכם_בלילה כן אז יש לי 2024 צריך מדריך אחר?
-
@חכם_בלילה כן אז יש לי 2024 צריך מדריך אחר?
@הרב-של-השכונה כתב בעזרה | החלפת גרסה/הכשרת נוקיה 225/215:
@חכם_בלילה כן אז יש לי 2024 צריך מדריך אחר?
כרגע עדיין איך מדריכים ל2024
תוכל להחליף גרסה בתשלום בחנויות או אצל @10110000
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות