בירור | דריברים נוקיה 215 G4
-
@מתמחה-בטופ לי הם עובדים...
אין לי תחת ידי כרגע את הקובץ שאני משתמש בו. אבל בגדול זה מה שיש בפורום@מישהו12 כתב בשיתוף | דריברים נוקיה 215 G4:
@מתמחה-בטופ לי הם עובדים...
אין לי תחת ידי כרגע את הקובץ שאני משתמש בו. אבל בגדול זה מה שיש בפורוםאתה עובד אם 11
-
@מישהו12 כתב בשיתוף | דריברים נוקיה 215 G4:
@מתמחה-בטופ לי הם עובדים...
אין לי תחת ידי כרגע את הקובץ שאני משתמש בו. אבל בגדול זה מה שיש בפורוםאתה עובד אם 11
-
@מתמחה-בטופ אם לא הייתי על וינ11 לא הייתי אומר לך שעובדים לי הדרייברים על וינ11.
@מישהו12 כתב בשיתוף | דריברים נוקיה 215 G4:
@מתמחה-בטופ אם לא הייתי על וינ11 לא הייתי אומר לך שעובדים לי הדרייברים על וינ11.
במנהל התקנים הוא לא מזהה את זה הוא כותב לא מוכר זה קשור לדריברים??
-
-
אם יש למישהו דריברים לווינדוס 11 לתוכנה SPD לנוקיה 215 G4 אשמח אם יעלה את זה כי מצאי בפורום רק לווינדוס 10 ומטה
@מתמחה-בטופ מוזר, לי יש ווינדוס 11 ועובד מעולה! וניסיתי בכמה מחשבים.
-
אם יש למישהו דריברים לווינדוס 11 לתוכנה SPD לנוקיה 215 G4 אשמח אם יעלה את זה כי מצאי בפורום רק לווינדוס 10 ומטה
@מתמחה-בטופ דרך אגב תשים לב לפעם הבאה
במקום שיתוף אני הייתי כותב שאלה בקשה בירור אבל שיתוף זה מתעה אנשים -
@מתמחה-בטופ מוזר, לי יש ווינדוס 11 ועובד מעולה! וניסיתי בכמה מחשבים.
פוסט זה נמחק! -
אם יש למישהו דריברים לווינדוס 11 לתוכנה SPD לנוקיה 215 G4 אשמח אם יעלה את זה כי מצאי בפורום רק לווינדוס 10 ומטה
@מתמחה-בטופ אולי לא כיבת את האנטי וירוס בהתקנת הדריברים לכן זה לא עובד?
-
@מתמחה-בטופ אולי לא כיבת את האנטי וירוס בהתקנת הדריברים לכן זה לא עובד?
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | דריברים נוקיה 215 G4:
@מתמחה-בטופ אולי לא כיבת את האנטי וירוס בהתקנת הדריברים לכן זה לא עובד?
תודה לכולם הסתדרתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות