בקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?
-
יש כרגע בחיימקה ב399 ש"ח
-
סליחה על הסטייה, יש למישהו את הF22 והוא יכול לפרט עליו מבחינת נוחות, קליטה, ובטריה?
תודה! -
@kasnik כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
@למה-באתי 400
ראיתי בעלי ב240 ובדיין תקשורת 325 .
כמוכ אין אופציה לשיתוף אנשק גוגל... זה רק בשואו קיים.
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
ובדיין תקשורת 325 .
איך הגירסאות שלו?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
כמוכ אין אופציה לשיתוף אנשק גוגל
למה לא?
בעיקרון יש במכשיר הזה... -
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
ובדיין תקשורת 325 .
איך הגירסאות שלו?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
כמוכ אין אופציה לשיתוף אנשק גוגל
למה לא?
בעיקרון יש במכשיר הזה...@kasnik כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
ובדיין תקשורת 325 .
איך הגירסאות שלו?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
כמוכ אין אופציה לשיתוף אנשק גוגל
למה לא?
בעיקרון יש במכשיר הזה...גוגל לא תומכים במכשירים אנדוראיד 4.4
-
@kasnik כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
ובדיין תקשורת 325 .
איך הגירסאות שלו?
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
כמוכ אין אופציה לשיתוף אנשק גוגל
למה לא?
בעיקרון יש במכשיר הזה...גוגל לא תומכים במכשירים אנדוראיד 4.4
-
-
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
היביעה כמו שכתב מישהו קודם הקליטה בזמן שיש דור 2 ו3 לא הכי טובה כשיסגרו אותם הקליטה תהיה הרבה יותר בעייתית. אם אתה רוצה לבדוק תבקש ממישהו שיש לו את המכשיר ותקבע אותו על דור 4 ותבדוק במקומות שאתה צריך אם יש קליטה. אם אתה גר במקום של בנייה צפופה כמעט בטוח שלא יהיה לך קליטה
לי יש כזה מכשיר והוא מוגדר על דור 4 - אבל כשאני מתקשר, הוא עובר אוטומטי לדור 3, כפיתי עליו דור 4 בלבד, והוא לא עבד לי - במרכז בני ברק (רבי עקיבא)
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
היביעה כמו שכתב מישהו קודם הקליטה בזמן שיש דור 2 ו3 לא הכי טובה כשיסגרו אותם הקליטה תהיה הרבה יותר בעייתית. אם אתה רוצה לבדוק תבקש ממישהו שיש לו את המכשיר ותקבע אותו על דור 4 ותבדוק במקומות שאתה צריך אם יש קליטה. אם אתה גר במקום של בנייה צפופה כמעט בטוח שלא יהיה לך קליטה
לי יש כזה מכשיר והוא מוגדר על דור 4 - אבל כשאני מתקשר, הוא עובר אוטומטי לדור 3, כפיתי עליו דור 4 בלבד, והוא לא עבד לי - במרכז בני ברק (רבי עקיבא)
ה-voLTE מאופשר?
-
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
היביעה כמו שכתב מישהו קודם הקליטה בזמן שיש דור 2 ו3 לא הכי טובה כשיסגרו אותם הקליטה תהיה הרבה יותר בעייתית. אם אתה רוצה לבדוק תבקש ממישהו שיש לו את המכשיר ותקבע אותו על דור 4 ותבדוק במקומות שאתה צריך אם יש קליטה. אם אתה גר במקום של בנייה צפופה כמעט בטוח שלא יהיה לך קליטה
לי יש כזה מכשיר והוא מוגדר על דור 4 - אבל כשאני מתקשר, הוא עובר אוטומטי לדור 3, כפיתי עליו דור 4 בלבד, והוא לא עבד לי - במרכז בני ברק (רבי עקיבא)
@יאיר-דניאל 1. להפעיל בהגדרות וולטה 2. יש במדריכים קוד כדי להכניב את קוד הנכון https://mitmachim.top/topic/69233/מדריך-איך-נוסיף-למכשיר-תמיכה-בשיחות-דור-4-volte
-
@יאיר-דניאל 1. להפעיל בהגדרות וולטה 2. יש במדריכים קוד כדי להכניב את קוד הנכון https://mitmachim.top/topic/69233/מדריך-איך-נוסיף-למכשיר-תמיכה-בשיחות-דור-4-volte
@יוסי1212 עשיתי כבר מזמן, מה שכתוב וזה לא עזר
-
@מישהו12 איפה ניתן להשיג, לא הבנתי.
האם זה פרסומת לסוכני פלאפונים או לפרטיים? -
@יאיר-דניאל כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
היביעה כמו שכתב מישהו קודם הקליטה בזמן שיש דור 2 ו3 לא הכי טובה כשיסגרו אותם הקליטה תהיה הרבה יותר בעייתית. אם אתה רוצה לבדוק תבקש ממישהו שיש לו את המכשיר ותקבע אותו על דור 4 ותבדוק במקומות שאתה צריך אם יש קליטה. אם אתה גר במקום של בנייה צפופה כמעט בטוח שלא יהיה לך קליטה
לי יש כזה מכשיר והוא מוגדר על דור 4 - אבל כשאני מתקשר, הוא עובר אוטומטי לדור 3, כפיתי עליו דור 4 בלבד, והוא לא עבד לי - במרכז בני ברק (רבי עקיבא)
ה-voLTE מאופשר?
-
@מישהו12 איפה ניתן להשיג, לא הבנתי.
האם זה פרסומת לסוכני פלאפונים או לפרטיים? -
@יוסי1212 עשיתי כבר מזמן, מה שכתוב וזה לא עזר
@יאיר-דניאל את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
-
@יאיר-דניאל את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
-
@יוסי1212 @יאיר-דניאל אולי לא לסטות מהנושא?
-
@יאיר-דניאל את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
עשיתי, כן. אבל אין לי רוט.
בכ"א כאן טען לי @אזולאי שהגירסא שברשותי לא תומכת וולטה, אז לא יודע מה לומר. -
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
עשיתי, כן. אבל אין לי רוט.
בכ"א כאן טען לי @אזולאי שהגירסא שברשותי לא תומכת וולטה, אז לא יודע מה לומר.@יאיר-דניאל אז תחייג לחברה שלך של הסים שיפתחו לך. אין מישהו בעולם שזה לא עבד לו.
-
@יוסי1212 כתב בבקשת מידע | Qin1s+ היכן ניתן להשיג?:
את הקוד שמתחיל עם 8 עשית ונפתח לך כמנ אפשריות והוספת את המספר של המפעיל ונקלט לך?
עשיתי, כן. אבל אין לי רוט.
בכ"א כאן טען לי @אזולאי שהגירסא שברשותי לא תומכת וולטה, אז לא יודע מה לומר.@יאיר-דניאל דור 4 ישלך כן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
