באג | פיצול ווצאפ בטבלט
-
יש הגדרה בווצאפ בטבלט שנקראת זה לצד זה.
הכוונה היא שהטבלט ניתן לפצל את המסך, כך שיראה על המסך הראשי גם השמות וגם השיחות עצמם.
אני כבר תקופה שמחפש פתרון, הבעיה שגם כשמגדירים את זה בפועל לא עבד ומופיע כרגיל
האם מישהו מכיר ויודע פתרון?@frize37 צריך להגדיר בהגדרות גודל גופן תגדלי קצת עד שאתה רואה שהתצוגה היא רגילה
-
@frize37 צריך להגדיר בהגדרות גודל גופן תגדלי קצת עד שאתה רואה שהתצוגה היא רגילה
@בית-דין-צדק בהגדרה בצאטים של גודל גופן יש בינוני שזה מוגדר או גדול. ניסתי לא עזר
יש עוד מקום? -
@בית-דין-צדק בהגדרה בצאטים של גודל גופן יש בינוני שזה מוגדר או גדול. ניסתי לא עזר
יש עוד מקום?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות