דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. הסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9

הסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
684 פוסטים 85 כותבים 56.9k צפיות 73 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מזכירותי

    @urielk בדיוק רציתי לשאול אותך זה אפשרי גם מתוך הטלפון, במידה ויש רוט?
    או שאתה מתכוון לעשות את זה עם SP Flash tool?

    ד מנותק
    ד מנותק
    דוד המלך 3
    כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
    #661

    @מזכירותי נראה לי שמה שהוא מבקש זה גובל בפריצת סינונים.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שוקי ב.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #662

      מישהו יודע אם אמור לצאת בקרוב מכשיר חצי טאצ בסגנון של LOM S9?

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שוקי ב.

        מישהו יודע אם אמור לצאת בקרוב מכשיר חצי טאצ בסגנון של LOM S9?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מזכירותי
        כתב נערך לאחרונה על ידי מזכירותי
        #663

        @שוקי-ב. האם אתה מתכוון לזה https://forums.jtechforums.org/t/new-dumberos-dumbdroid-device/6197
        נראה כאילו מישהו קלט את הפוטנציאל של הטלפון הזה רק עכשיו.
        או אולי הפוך הבחור שהוציא את זה עם גירסא כשרה נהנה מגישה מוקדמת והייצור היה סגור בשבילו באופן מיוחד.
        אפשרות ג' שהם קלטו שאין לזה עתיד אז הוציאו את זה לכל העולם
        מעניין מה עומד מאחורי זה...

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מזכירותי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #664

          @המלאך-הגואל מי שקנה עכשיו לום (יד שניה), איך יכול לדעת אם יש לו בטריה חדשה או ישנה

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מזכירותי

            @שוקי-ב. האם אתה מתכוון לזה https://forums.jtechforums.org/t/new-dumberos-dumbdroid-device/6197
            נראה כאילו מישהו קלט את הפוטנציאל של הטלפון הזה רק עכשיו.
            או אולי הפוך הבחור שהוציא את זה עם גירסא כשרה נהנה מגישה מוקדמת והייצור היה סגור בשבילו באופן מיוחד.
            אפשרות ג' שהם קלטו שאין לזה עתיד אז הוציאו את זה לכל העולם
            מעניין מה עומד מאחורי זה...

            ש מנותק
            ש מנותק
            שוקי ב.
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #665

            @מזכירותי כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:

            האם אתה מתכוון לזה https://forums.jtechforums.org/t/new-dumberos-dumbdroid-device/6197

            לא הבנתי מה רואים שם בלינק, זה כאילו שעכשיו המכשיר הזה פתוח למכירה בכל העולם בגירסה פתוחה?
            אם כן, אז איפה אפשר לקנות את זה חוץ מאליבאבא ששם לא ניתן לרכוש מכשיר בודד.

            U תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שוקי ב.

              @מזכירותי כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:

              האם אתה מתכוון לזה https://forums.jtechforums.org/t/new-dumberos-dumbdroid-device/6197

              לא הבנתי מה רואים שם בלינק, זה כאילו שעכשיו המכשיר הזה פתוח למכירה בכל העולם בגירסה פתוחה?
              אם כן, אז איפה אפשר לקנות את זה חוץ מאליבאבא ששם לא ניתן לרכוש מכשיר בודד.

              U מנותק
              U מנותק
              urielk
              כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
              #666

              @שוקי-ב. @מזכירותי זה 2 האנשים שבנו את פרויקט dumbdroid או dumberos עד עכשיו הם מכרו את ה doov r77 pro כשמותקן עליו dumberos עכשיו הם הולכים למכור את המכשיר הזה עם dumberos וכן המכשיר פתוח יש שם אמנם אפשרות ל app blocker אבל זה לא חסימות mdm אפשר לנעול אפילקציות עם סיסמה וכו' הם בכלל לא מהארץ לא בונים על השוק בישראל בכלל..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מזכירותי

                @המלאך-הגואל מי שקנה עכשיו לום (יד שניה), איך יכול לדעת אם יש לו בטריה חדשה או ישנה

                ה מנותק
                ה מנותק
                הדור הבא
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #667

                @מזכירותי

                תשאל את מי שאתה קונה ממנו אם הוא החליף סוללה🤔

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • M מנותק
                  M מנותק
                  malkiel heymann
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #668

                  יש גירסה חופשית בשוק?

                  U תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • M malkiel heymann

                    יש גירסה חופשית בשוק?

                    U מנותק
                    U מנותק
                    urielk
                    כתב נערך לאחרונה על ידי urielk
                    #669

                    @malkiel-heymann dumberos לכאורה אבל זה דורש בדיקה מי שמנסה שיגבה את כל המחיצות קודם.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • M מנותק
                      M מנותק
                      malkiel heymann
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #670

                      @urielk כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:

                      dumberos

                      יש לך קישור לגירסה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ח מנותק
                        ח מנותק
                        חד גדיא
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #671

                        איך מוסיפים למכשיר הנ"ל מחוות החלקה?

                        אזולאיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חד גדיא

                          איך מוסיפים למכשיר הנ"ל מחוות החלקה?

                          אזולאיא מחובר
                          אזולאיא מחובר
                          אזולאי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי אזולאי
                          #672

                          @חד-גדיא https://mitmachim.top/post/997704
                          אוי ואבוי צודקים לגמרי
                          ברור שהכוונה לא למדריך באמצעות רות אלא פשוט לאפליקציה fng פשוט חיפשתי קישור לאפליקציה וציטטתי את כל המדריך סליחה טעות
                          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1754314888587-fng.zip
                          פשוט תוריד את הקובץ תחלץ ותתקין
                          בעצמי ניסיתי את המדריך באמצעות רות והרסתי את המכשיר

                          ח נוחעם FMנ 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • אזולאיא אזולאי

                            @חד-גדיא https://mitmachim.top/post/997704
                            אוי ואבוי צודקים לגמרי
                            ברור שהכוונה לא למדריך באמצעות רות אלא פשוט לאפליקציה fng פשוט חיפשתי קישור לאפליקציה וציטטתי את כל המדריך סליחה טעות
                            https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1754314888587-fng.zip
                            פשוט תוריד את הקובץ תחלץ ותתקין
                            בעצמי ניסיתי את המדריך באמצעות רות והרסתי את המכשיר

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חד גדיא
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #673

                            @אזולאי זה מתאים גם ללום?

                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חד גדיא

                              @אזולאי זה מתאים גם ללום?

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דוד המלך 3
                              כתב נערך לאחרונה על ידי דוד המלך 3
                              #674

                              @חד-גדיא תיזהר לפני שאתה עושה את זה לפני מה שאני זוכר זה לא מתאים.
                              תנסה לחפש בתחילת השרשור הארוך פה דיבור על זה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • אזולאיא אזולאי

                                @חד-גדיא https://mitmachim.top/post/997704
                                אוי ואבוי צודקים לגמרי
                                ברור שהכוונה לא למדריך באמצעות רות אלא פשוט לאפליקציה fng פשוט חיפשתי קישור לאפליקציה וציטטתי את כל המדריך סליחה טעות
                                https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1754314888587-fng.zip
                                פשוט תוריד את הקובץ תחלץ ותתקין
                                בעצמי ניסיתי את המדריך באמצעות רות והרסתי את המכשיר

                                נוחעם FMנ מנותק
                                נוחעם FMנ מנותק
                                נוחעם FM
                                מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #675

                                @אזולאי כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:

                                בעצמי ניסיתי את המדריך באמצעות רות והרסתי את המכשיר

                                מה עשית ומה קרה?

                                הפעלת שלוחות בVoLTE

                                אזולאיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נוחעם FMנ נוחעם FM

                                  @אזולאי כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:

                                  בעצמי ניסיתי את המדריך באמצעות רות והרסתי את המכשיר

                                  מה עשית ומה קרה?

                                  אזולאיא מחובר
                                  אזולאיא מחובר
                                  אזולאי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #676

                                  @נוחעם-fm סתם נכנס לבוטלופ, בחנות צרבו לי גירסא חדשה

                                  נוחעם FMנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אזולאיא אזולאי

                                    @נוחעם-fm סתם נכנס לבוטלופ, בחנות צרבו לי גירסא חדשה

                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FMנ מנותק
                                    נוחעם FM
                                    מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #677

                                    @אזולאי לחצת על ''העבר ל system/priv app" והמכשיר נכנס לבוטלופ?
                                    מוזר. אולי לא היה מקום בסיסטם...

                                    הפעלת שלוחות בVoLTE

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • M מנותק
                                      M מנותק
                                      malkiel heymann
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #678

                                      למי שמועניין מוכרים את המכשיר באליבבא
                                      https://www.alibaba.com/product-detail/Mini-Student-Android-Smartphone-2-8_1601742758991.html?spm=a27aq.30321987.6380511580.12.7c6156b5IgsyPG

                                      נוחעם FMנ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • M malkiel heymann

                                        למי שמועניין מוכרים את המכשיר באליבבא
                                        https://www.alibaba.com/product-detail/Mini-Student-Android-Smartphone-2-8_1601742758991.html?spm=a27aq.30321987.6380511580.12.7c6156b5IgsyPG

                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FMנ מנותק
                                        נוחעם FM
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #679

                                        @malkiel-heymann לכאורה זה לא הלום כתוב שם שהמעבד הוא Spreadtrum...

                                        הפעלת שלוחות בVoLTE

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M malkiel heymann

                                          למי שמועניין מוכרים את המכשיר באליבבא
                                          https://www.alibaba.com/product-detail/Mini-Student-Android-Smartphone-2-8_1601742758991.html?spm=a27aq.30321987.6380511580.12.7c6156b5IgsyPG

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מרדכי שט.
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #680

                                          @malkiel-heymann בקניה של 1000 יחידות.

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר