בקשה | מישהו יכול לעזור
-
תגובה: בקשה | אני צריך דפדפן וגם ג'ימייל לשיאומי +Qin1s או F21S מקשים בלבד
מה שישי כאן... חסום לי בנטפרי מישהו יכול לעזור? תודה רבה -
תגובה: בקשה | אני צריך דפדפן וגם ג'ימייל לשיאומי +Qin1s או F21S מקשים בלבד
מה שישי כאן... חסום לי בנטפרי מישהו יכול לעזור? תודה רבה@אורי-מלך עיין בחוקי הפורום - בקשר לכותת של הנושא שלך
-
@אורי-מלך עיין בחוקי הפורום - בקשר לכותת של הנושא שלך
@יאיר-דניאל איך עורכים את כותרת הנושא?
-
@יאיר-דניאל איך עורכים את כותרת הנושא?
@אורי-מלך
תערוך את ההודעה הראשונה וזה נותן גם אפשרות לשנות את הכותרת -
@אורי-מלך
תערוך את ההודעה הראשונה וזה נותן גם אפשרות לשנות את הכותרת@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
-
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
@אורי-מלך כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
למה נראה לך?
-
@אורי-מלך כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
למה נראה לך?
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@אורי-מלך כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
למה נראה לך?
משתמשים חדשים...
-
@אורי-מלך כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
למה נראה לך?
@יוסף-אלחנן כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@אורי-מלך כתב בבקשה | מישהו יכול לעזור:
@קראנץ-ונילה ניתן לערוך רק אחר 6000 שניות מהעריכה
למה נראה לך?
ניראה לי זה קשור למוניטין גם לי בהתחלה היה לי את זה עד כבר שלא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות