בקשת מידע | עזרה בקניית זיכרון ראם
-
אני רוצה לקנות זיכרון ראם. זה המפרט המבוקש.
16GB RAM SO-DIMM DDR4-3200
אשמח להכוונה איפה ומה מומלץ לקנות.
הבנתי שיש כרגע באמזון משלוח חינם לארץ, האם כדאי להזמין שם?
תודה רבה. אשמח לכל הכוונה בעניין. -
אני רוצה לקנות זיכרון ראם. זה המפרט המבוקש.
16GB RAM SO-DIMM DDR4-3200
אשמח להכוונה איפה ומה מומלץ לקנות.
הבנתי שיש כרגע באמזון משלוח חינם לארץ, האם כדאי להזמין שם?
תודה רבה. אשמח לכל הכוונה בעניין.@אליעזר-לוי אני קונה זכרונות של PUSKILL מאליאקספרס.
אני יודע שמקובל לגדף זכרונות מאליאקספרס, אבל יש לי נסיון של "קצת" יותר מזכרון-שניים של PUSKILL ואני בהחלט ממליץ עליהם.
ויש כאן בפורום עוד מישהו שקונה אותם קבוע וממליץ. -
@אליעזר-לוי אני קונה זכרונות של PUSKILL מאליאקספרס.
אני יודע שמקובל לגדף זכרונות מאליאקספרס, אבל יש לי נסיון של "קצת" יותר מזכרון-שניים של PUSKILL ואני בהחלט ממליץ עליהם.
ויש כאן בפורום עוד מישהו שקונה אותם קבוע וממליץ.@אלי-TZA תודה. אשמח שתפרט יותר כמה ניסיון יש לך ולשני שציינת איתם.
ודבר שני אם תוכל לכתוב קישור לחנות/ מוצר ספציפי. -
@אלי-TZA תודה. אשמח שתפרט יותר כמה ניסיון יש לך ולשני שציינת איתם.
ודבר שני אם תוכל לכתוב קישור לחנות/ מוצר ספציפי.@אליעזר-לוי פירטתי מספיק, שנינו משדרגים מחשבים ואכמ"ל..
מוזמן לחפש באלי את הפרטים שציינת לעיל בתוספת PUSKILL.
בהצלחה -
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | עזרה בקניית זיכרון ראם:
כן זה הוא
@אלי-TZA כתב בבקשת מידע | עזרה בקניית זיכרון ראם:
ויש כאן בפורום עוד מישהו שקונה אותם קבוע וממליץ.
-
@אליעזר-לוי אני קונה זכרונות של PUSKILL מאליאקספרס.
אני יודע שמקובל לגדף זכרונות מאליאקספרס, אבל יש לי נסיון של "קצת" יותר מזכרון-שניים של PUSKILL ואני בהחלט ממליץ עליהם.
ויש כאן בפורום עוד מישהו שקונה אותם קבוע וממליץ.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות