בירור | גי פי טי לאסמס או למייל או אולי מספר טלפון - מוכר?
-
https://mitmachim.top/topic/59453/מדריך-מספר-טלפון-לצ-אט-gpt-בוואטסאפ
מישהו מכיר שם יש גי פי טי לאסמס או למייל או שיש לזה איזה מספר טלפון דרך הודעהות קוליות או משהו שיש על כמה מספרים - והם חסומים. מישהו מכיר משהו שעובד ? תודה רבה -
https://mitmachim.top/topic/59453/מדריך-מספר-טלפון-לצ-אט-gpt-בוואטסאפ
מישהו מכיר שם יש גי פי טי לאסמס או למייל או שיש לזה איזה מספר טלפון דרך הודעהות קוליות או משהו שיש על כמה מספרים - והם חסומים. מישהו מכיר משהו שעובד ? תודה רבה -
@אורי-מלך כתב בבירור | גי פי טי לאסמס או למייל מוכר?:
למייל?
בשביל מה אתה צריך למייל?
כי אם זה בגלל שחסום לך בחסימה אז זה 'פריצת סינונים' שנאסרה כאן בפורום
-
@אורי-המלך
למה שלא תמחק את הנושא הכפול הזה?
https://mitmachim.top/post/981909
-
@אורי-המלך
למה שלא תמחק את הנושא הכפול הזה?
https://mitmachim.top/post/981909
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
