דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??

בעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
10 פוסטים 6 כותבים 571 צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק מנותק
    ק מנותק
    קול קול
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
    הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
    מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

    יש מה לעשות? תודה מראש!!!

    ה י Y יוסי מחשביםי 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ק קול קול סימן נושא זה כשאלה
    • ק קול קול

      כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
      הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
      מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

      יש מה לעשות? תודה מראש!!!

      ה מנותק
      ה מנותק
      הרב של השכונה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @קול-קול אין לי מושג מה זה הדף הזה בחיים לא נתקלתי בו אולי התרגום יעזור למבינים..
      מקווה שעזרתי

      cc1119b5-26a8-4dd7-b525-7b298119c2f4.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק קול קול

        כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
        הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
        מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

        יש מה לעשות? תודה מראש!!!

        י מנותק
        י מנותק
        ישראל כהן 6
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @קול-קול כתב בבעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??:

        כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
        הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
        מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

        יש מה לעשות? תודה מראש!!!

        גם לי זה קרה
        ואני לא מצליח להתחבר לחשבון שלי
        אם יש למישהו מידע או פתרון אני אשמח

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • yehokarpelY מנותק
          yehokarpelY מנותק
          yehokarpel
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          אולי זה אקרים?

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • yehokarpelY yehokarpel

            אולי זה אקרים?

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל כהן 6
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @yehokarpel כתב בבעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??:

            אולי זה אקרים?

            זה האתר הרשמי של אלי אקספרס בעברית
            אין סיבה להגיד כזה דבר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ק קול קול

              כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
              הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
              מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

              יש מה לעשות? תודה מראש!!!

              Y מנותק
              Y מנותק
              yj05485
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @קול-קול כעיקרון הדף הזה הוא לאלו שלא השלימו את הרישום של החשבון, והם צריכים לאמת ע"י סמס, לאחרונה משום מה ישנה תקלה שהמערכת שלהם לא שולחת סמסים.
              בעבר: היתה להם בעיה ברישום כשהאתר היה בעברית (מידע בעניין כאן, לי ולאחרים זה נפתר)
              כיום: יש בעיה שלא נשלח סמס...
              אז אולי מישהו יודע איך אפשר בכל זאת?....

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק מנותק
                ק מנותק
                קול קול
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                ואם אין לי סמס?
                אין מה לעשות?||לא זכור לי שלא נרשמתי כהלכה לאלי..||

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קול קול

                  כשאני מנסה להתחבר לחשבון שלי (או של מישהו אחר) אחרי הזנת הסיסמה או הקוד במייל,
                  הוא מעביר אותי לדף שנקרא "פרטי חשבון" ומביא לי משהוא בערבית, (נדמה לי שזה סוג של אימות או משהו כזה)
                  מצוב צילום מסך )f84d2ae5-0ce5-4342-b32a-557451db3d0f-image.png

                  יש מה לעשות? תודה מראש!!!

                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשביםי מנותק
                  יוסי מחשבים
                  צוות פיקוח
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @קול-קול לרוב זה קורה כשיש להם חשש לחשבון מזוייף.
                  תנסה לשנות למעלה את השפה לאנגלית ואז להיכנס (לא שזה אמור לעזור במקרה הזה, זה עוזר בבעיות התחברות לחשבון גוגל).

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק מנותק
                    ק מנותק
                    קול קול
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    לא עזר..

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק קול קול

                      לא עזר..

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      yj05485
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @קול-קול כתב בבעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??:

                      לא עזר..

                      היום הבעיה היא אחרת מהשפה...
                      @יוסי-מחשבים
                      @yj05485 כתב בבעיה | מה קרה לאלי אקספרס למה א"א להתחבר זה רק אצלי??:

                      בעבר: היתה להם בעיה ברישום כשהאתר היה בעברית (מידע בעניין כאן, לי ולאחרים זה נפתר)
                      כיום: יש בעיה שלא נשלח סמס...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר