בקשת מידע | מייל בפלאפון שיומי
-
יש לי פלאפון חצי טאצ' שהכשירו לי אותו, כעת אני צריך שהמייל יהיה פתוח לי בפלאפון, איך אפשר לעשות זאת?
(אנדוראיד 11) מודל פיקסל -
יש לי פלאפון חצי טאצ' שהכשירו לי אותו, כעת אני צריך שהמייל יהיה פתוח לי בפלאפון, איך אפשר לעשות זאת?
(אנדוראיד 11) מודל פיקסל@סטודיו-מותג כתב בבקשת מידע | מייל בפלאפון שיומי:
יש לי פלאפון חצי טאצ' שהכשירו לי אותו, כעת אני צריך שהמייל יהיה פתוח לי בפלאפון, איך אפשר לעשות זאת?
(אנדוראיד 11) מודל פיקסלאם בגרסה שיש עכשיו לא תומכת, צריך להחליף גרסה
-
@שלמה-ברייר כתב בבקשת מידע | מייל בפלאפון שיומי:
פריצת סינונים
להחליף גרסה בחנות זה לא פריצת סינונים, לערוך גרסה קיימת זה כן, וכאן מדובר בלהחליף דרסה סה״כ
-
היה לי מייל בהתחלה וביקשתי שיסירו לי כמה דברים ובטעות הסירו לי גם את המייל, זכור לי שיש איזשהו קוד להחזרה, יש דרך?
-
היה לי מייל בהתחלה וביקשתי שיסירו לי כמה דברים ובטעות הסירו לי גם את המייל, זכור לי שיש איזשהו קוד להחזרה, יש דרך?
@סטודיו-מותג מי הסיר?
יש לך סינון כלשהו?תפנה לאותו אחד שהסיר, ביכולתו להפעיל את זה בחזרה (לכאורה)
-
@סטודיו-מותג מי הסיר?
יש לך סינון כלשהו?תפנה לאותו אחד שהסיר, ביכולתו להפעיל את זה בחזרה (לכאורה)
@יוסף-אלחנן וזו האפשרות היחידה?
אוקי, ננסה -
@יוסף-אלחנן וזו האפשרות היחידה?
אוקי, ננסה@סטודיו-מותג גם אם יש אופציה אחרת, זה יהיה פריצת סינון כמו שהבאירו לעיל...
-
@סטודיו-מותג גם אם יש אופציה אחרת, זה יהיה פריצת סינון כמו שהבאירו לעיל...
@יוסף-אלחנן מה זה הפריצת סינון?
-
@יוסף-אלחנן מה זה הפריצת סינון?
@סטודיו-מותג אם יש לך סינון כלשהו (שמהם ביקשת לחסום את האימייל) ואתה מבקש עזרה איך להחזיר את זה, זה נראה פריצת סינון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות