בעיה | שירות סלולרי לא עובד
-
@מישהו12 לא נראה לי שאתה צודק לגבי שנה הבא אין שום ענין לחסום בשנה הבא שום imei פשוט לא יהיה תמיכה לדור 2 3 ול 4 כן מי שיקלוט יקלוט מי שלא לא אפילו מכשירים של דור 2 ו 3 לא יהיה חסומים מצד ה imei כי אין תועלת בחסימה ולא שיחסמו את חצי qin f21 על נתונים מה שהם כותבים בלי וולטה לא יהיה אפשרות טכנית לשיחה
-
@יוסי1212 כתב בבעיה | שירות סלולרי לא עובד:
לא נראה לי שאתה צודק לגבי שנה הבא
לא קשור למה נראה לך, זה מה שכתוב בטופס של משרד התקשורת
-
@מישהו12 אם אתה מדבר על המסמך סימוכין 5000-2071-2021-012480 שהבאת למעלה לא כתוב שום דבר על שנה הבא רק שלא יהיה דור 2 ו3
-
R RearmostPant23 סימן נושא זה כשאלה
-
R RearmostPant23 סימן נושא זה כנפתר
-
@הרב-של-השכונה עדכון טוב. פעלתי עלפי המדריך הזה ועכשיו הכול עובד מצויין, הבעיה נפטרה. תודה רבה לכל מי שתרח לעזור לי ותודה על המדריך הזה
@RearmostPant23 האם השינוי IMEI עזר לך ואם כן איזה מספר IMEI שמת ואיזה חברת תקשורת אתה נמצא
-
@RearmostPant23 האם השינוי IMEI עזר לך ואם כן איזה מספר IMEI שמת ואיזה חברת תקשורת אתה נמצא
@איש-מקסים כתב בבעיה | שירות סלולרי לא עובד:
ואם כן איזה מספר IMEI שמת ואיזה חברת תקשורת אתה נמצא
לא משנה קח מכל טלפון מינימום דור 4 + ע"י לחיצה כוכבית סולמית 06 סולמית ותשנה לשלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות