בעיה | תוכנה IDM עדכנית
-
אשמח לIDM עדכני.
פשוט מה שיש לי כבר לא עובד -
אשמח לIDM עדכני.
פשוט מה שיש לי כבר לא עובד -
@משה-מזרחי @KINGYOS
ראשית, תודה ענקית על מאמציכם לספק לכולנו את התוכנות בצורה הכי טובה ואיכותית שיש, @משה-מזרחי אין לך מושג כמה נעזרתי בתיקיות ז"ל! שכרך הרבה מאוד!
כמו כן, ואתייג גם את @KINGYOS, ה-IDM שהועלה כאן כבר לא רלוונטי (הגירסה הנוכחית הינה 42.2), וכל הזמן קופצת לי התראה שה-IDM שלי לא מעודכן.
אשמח אם תהיה לכם אפשרות להעלות מחדש את הגירסה המעודכנת.
שוב תודה ענקית!!! -
@משה-מזרחי @KINGYOS
ראשית, תודה ענקית על מאמציכם לספק לכולנו את התוכנות בצורה הכי טובה ואיכותית שיש, @משה-מזרחי אין לך מושג כמה נעזרתי בתיקיות ז"ל! שכרך הרבה מאוד!
כמו כן, ואתייג גם את @KINGYOS, ה-IDM שהועלה כאן כבר לא רלוונטי (הגירסה הנוכחית הינה 42.2), וכל הזמן קופצת לי התראה שה-IDM שלי לא מעודכן.
אשמח אם תהיה לכם אפשרות להעלות מחדש את הגירסה המעודכנת.
שוב תודה ענקית!!! -
@משה-מזרחי @KINGYOS
ראשית, תודה ענקית על מאמציכם לספק לכולנו את התוכנות בצורה הכי טובה ואיכותית שיש, @משה-מזרחי אין לך מושג כמה נעזרתי בתיקיות ז"ל! שכרך הרבה מאוד!
כמו כן, ואתייג גם את @KINGYOS, ה-IDM שהועלה כאן כבר לא רלוונטי (הגירסה הנוכחית הינה 42.2), וכל הזמן קופצת לי התראה שה-IDM שלי לא מעודכן.
אשמח אם תהיה לכם אפשרות להעלות מחדש את הגירסה המעודכנת.
שוב תודה ענקית!!! -
ואז @לייזר-ג תוריד מהאתר הראשי שלהם ואח"כ תפעיל את זה ce5d7d33-ef35-42f8-8fee-b10dd1e1c486-פריצת-idm (1).cmd תלחץ 9 ואז 1
-
@משה-מזרחי יצאה גרסה 6.42 build 43.
רק מעדכן.
בברכת שנה טובה ומבורכת, ותודה רבה על כל פעלך הכביר כאן בפורום הנכבד! -
@משה-מזרחי יצאה גרסה 6.42 build 43.
רק מעדכן.
בברכת שנה טובה ומבורכת, ותודה רבה על כל פעלך הכביר כאן בפורום הנכבד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות