תקלה. סקירפטים וCMD לא עובד!
-
-
-
@משה-מזרחי
תוכל להוסיף הסבר? -
@משה-מזרחי
תוכל להוסיף הסבר? -
@משה-מזרחי
כאילו את האפליקציה? -
@משה-מזרחי
כאילו את האפליקציה? -
לדעתי זה יכול להיות שיבוש של השיוך לEXE
היה כאן בפורום כמה פעמים ותמיד @יוסי-מחשבים הביא משהו שעזר
למי שיש כוח לחפש שיחפש (זה איזה שיבוש ברגיסטרי. ו @יוסי-מחשבים מביא קובץ שמשנה את הערכים המשובשים בחזרה למתוקנים) -
@chv אתה מתכוון כמו פה?
https://mitmachim.top/topic/1284/עזרה-דחופה-המחשב-לא-מאפשר-התקנת-יישומים/4
[הבעיה אצלי הוא רק בCMD וסקריפטים, עד כמה שידוע לי..] -
@chv אמר בתקלה. סקירפטים וCMD לא עובד!:
להזיק זה לא יזיק.
אני הקטן הייתי מציע לגבות את הרג'יסטי לפני שמשחקים איתו
-
@משחזר-מידע אמר בתקלה. סקירפטים וCMD לא עובד!:
@chv אמר בתקלה. סקירפטים וCMD לא עובד!:
להזיק זה לא יזיק.
אני הקטן הייתי מציע לגבות את הרג'יסטי לפני שמשחקים איתו
כלומר?
סליחה על הבורות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
