בירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות
-
האם מישהו יודע אם אפשר לחבר אוזנית גבר'ה ימנית מקופסא אחת ואוזנית ג'ברה שמאלית מקופסא אחרת, וא''כ איך? תודה רבה!!!!!
-
האם מישהו יודע אם אפשר לחבר אוזנית גבר'ה ימנית מקופסא אחת ואוזנית ג'ברה שמאלית מקופסא אחרת, וא''כ איך? תודה רבה!!!!!
@קובי-אבידן
בדר"כ לא
מה הדגם? -
@קובי-אבידן
בדר"כ לא
מה הדגם?@אחת-ויחידה ג'ברה אליט 3
-
@אחת-ויחידה ג'ברה אליט 3
-
@אחת-ויחידה כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@קובי-אבידן כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה ג'ברה אליט 3
לא
למה לא?
פשוט מחברים את שתי האוזניות לקופסה אחת ואז זה מתחבר
ככה זה הכל פתיחת קופסה של אוזניות -
@אחת-ויחידה כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@קובי-אבידן כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה ג'ברה אליט 3
לא
למה לא?
פשוט מחברים את שתי האוזניות לקופסה אחת ואז זה מתחבר
ככה זה הכל פתיחת קופסה של אוזניות@מגנוס-קרלסן
זה לא עובד ככה, האוזניות מתוכנתות לפעול כזוג מהמפעל, אחרת לא יהיה סנכרון ביניהן -
@מגנוס-קרלסן
זה לא עובד ככה, האוזניות מתוכנתות לפעול כזוג מהמפעל, אחרת לא יהיה סנכרון ביניהן@אחת-ויחידה
אולי בג'ברה, באפל ניתן ע''י איפוס האוזניות ביחד לחיצה 10 שניות -
@אחת-ויחידה
אולי בג'ברה, באפל ניתן ע''י איפוס האוזניות ביחד לחיצה 10 שניות@טשיקאוור-ניוז כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה
אולי בג'ברה, באפל ניתן ע''י איפוס האוזניות ביחד לחיצה 10 שניותהוא שאל על ג'ברה
-
@טשיקאוור-ניוז כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה
אולי בג'ברה, באפל ניתן ע''י איפוס האוזניות ביחד לחיצה 10 שניותהוא שאל על ג'ברה
@אחת-ויחידה
אני עניתי לך כדי שלא תהיה בטוח במה שאתה אומר שהאוזניות מתוכנתות לעבוד בזוג ויתכן שגם בג'ברה ניתן לצרף שניים נפרדים -
@אחת-ויחידה
אני עניתי לך כדי שלא תהיה בטוח במה שאתה אומר שהאוזניות מתוכנתות לעבוד בזוג ויתכן שגם בג'ברה ניתן לצרף שניים נפרדים@טשיקאוור-ניוז כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה
אני עניתי לך כדי שלא תהיה בטוח במה שאתה אומר שהאוזניות מתוכנתות לעבוד בזוג ויתכן שגם בג'ברה ניתן לצרף שניים נפרדיםממה שידוע לי ג'ברה אליט 3(הדגם הנ"ל) לא תופס
-
@טשיקאוור-ניוז כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה
אני עניתי לך כדי שלא תהיה בטוח במה שאתה אומר שהאוזניות מתוכנתות לעבוד בזוג ויתכן שגם בג'ברה ניתן לצרף שניים נפרדיםממה שידוע לי ג'ברה אליט 3(הדגם הנ"ל) לא תופס
@אחת-ויחידה
חשבתי שאתה מנחש, אם אתה יודע-אני לא מתווכח. -
@טשיקאוור-ניוז כתב בבירור | צירוף אוזניות ג'ברה משתי קופסאות:
@אחת-ויחידה
אני עניתי לך כדי שלא תהיה בטוח במה שאתה אומר שהאוזניות מתוכנתות לעבוד בזוג ויתכן שגם בג'ברה ניתן לצרף שניים נפרדיםממה שידוע לי ג'ברה אליט 3(הדגם הנ"ל) לא תופס
@אחת-ויחידה מה לגבי אוזניות של אנקר?
-
@אחת-ויחידה מה לגבי אוזניות של אנקר?
@יאיר-דניאל אני לא יודעת לגביהן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות