בקשה | שינוי תמונות הפתיחה בראוטר של 019
-
התחברנו היום ל019 בשעה טובה
אבל במסך הכניסה לראוטר יש תמונות ממש לא מתאימותהאם יש דרך להעלים אותם
[כמו למשל שינוי מסך הפתיחה במובי מייקר ועוד]והאם יש מישהו שיכול לעזור לי בזה
וכן מי שקשור לחברה ויכול להביא לידיעתם על הדבר הזה שממש לא מתאים אשמח אם יעשה זאת
תודה ובברכה
-
התחברנו היום ל019 בשעה טובה
אבל במסך הכניסה לראוטר יש תמונות ממש לא מתאימותהאם יש דרך להעלים אותם
[כמו למשל שינוי מסך הפתיחה במובי מייקר ועוד]והאם יש מישהו שיכול לעזור לי בזה
וכן מי שקשור לחברה ויכול להביא לידיעתם על הדבר הזה שממש לא מתאים אשמח אם יעשה זאת
תודה ובברכה
@שמ18 כתב בבקשה | שינוי תמונות הפתיחה בראוטר של 019:
האם יש דרך להעלים אותם
אפשר לנסות עם UBLOCK ORIGIN יש שם חסימת אלמנטים
-
התחברנו היום ל019 בשעה טובה
אבל במסך הכניסה לראוטר יש תמונות ממש לא מתאימותהאם יש דרך להעלים אותם
[כמו למשל שינוי מסך הפתיחה במובי מייקר ועוד]והאם יש מישהו שיכול לעזור לי בזה
וכן מי שקשור לחברה ויכול להביא לידיעתם על הדבר הזה שממש לא מתאים אשמח אם יעשה זאת
תודה ובברכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות