בקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט
-
@זליג-פוקס אמר בבקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט:
יש למישהו את הקובץ של הריקוברי ליאנג 2?
מה שיש כאן אמור להיות לך טוב
היה לי פעם אני צריך למצוא את זה אם אמצא בערב אעלה את זה -
-
את הקובץ הזה
@אבא-לו אמר בבקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט:@AVIVI נסה את זה
https://send.magicode.me/send-file/file/0b747b3a68192ce38cb6fcaa7bf6762d071eeb5b/viewcode -
@זליג-פוקס תבקש מ- @nati הוא העלה את זה איפה שהוא בפורום (אני לקחתי משם)
@AVIVI אמר בבקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט:
@זליג-פוקס תבקש מ- @nati הוא העלה את זה איפה שהוא בפורום (אני לקחתי משם)
כנ"ל האם אפשר לבקש ממנו את הקובץ פשוט אין לי צאט
-
חברים :הייתי מעוניין להזהיר אתכם מנסיוני אצלי הגרסה לא נצרבה והפלאפון הלך לפח בגלל: שימו
בגלל שאחד מרכיבי שקע הטעינה לא עבדו
ואטומטית הגרסה לא נצרבה בשלמותה וכעת גם להחזיר למצב הקודם לא יכולתי אז היזהרו והצליחו -
@AVIVI אמר בבקשה- ריקברי ליאנג 2 לצורך עשיית רוט:
@זליג-פוקס תבקש מ- @nati הוא העלה את זה איפה שהוא בפורום (אני לקחתי משם)
כנ"ל האם אפשר לבקש ממנו את הקובץ פשוט אין לי צאט
-
@qwq העלתי בעבר כאן בפורום
חבל שלא עושים חיפוש -
חברים :הייתי מעוניין להזהיר אתכם מנסיוני אצלי הגרסה לא נצרבה והפלאפון הלך לפח בגלל: שימו
בגלל שאחד מרכיבי שקע הטעינה לא עבדו
ואטומטית הגרסה לא נצרבה בשלמותה וכעת גם להחזיר למצב הקודם לא יכולתי אז היזהרו והצליחו@יהושע-זופניק תצרוב מחדש
-
@יהושע-זופניק תצרוב מחדש
@אבא-לו א"א מפני שזה פלאפון ישן [S5310] ואין לי דרך להשיג לזה רכיב חלופי...
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות