בירור | האם יחסמו קוי תוכן ללקוחות הוט מובייל
-
בימים האחרונים שכאני מתקשר לחלק מקויי המידע (נראה לי בעיקר של ימות המשיח)
אני שומע את התקליט הבא בתחילת השיחה"בעקבות פעולות של הוט מוביל כנגדקוי המידע הקולי
יתכן ולקוחות הוט מובייל לא ייוכלו לקבל מענה בקווים
ע"מ שתוכלו להבטיח את המשך שירותכם בקווים מומלץ לעבור מהוט מוביל לחברה אחרת"משהו יודע האם זה רק איום או גם יתממש?
ומה ניתן לעשות בנושא? -
בימים האחרונים שכאני מתקשר לחלק מקויי המידע (נראה לי בעיקר של ימות המשיח)
אני שומע את התקליט הבא בתחילת השיחה"בעקבות פעולות של הוט מוביל כנגדקוי המידע הקולי
יתכן ולקוחות הוט מובייל לא ייוכלו לקבל מענה בקווים
ע"מ שתוכלו להבטיח את המשך שירותכם בקווים מומלץ לעבור מהוט מוביל לחברה אחרת"משהו יודע האם זה רק איום או גם יתממש?
ומה ניתן לעשות בנושא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות