עזרה בהתקנת לינוקס בvmware מה אני צריך לבחור בתפריט הזה 👇
-
@chv אנטר לא עוזר, כרגע זה מסך שחור
@איציק-דייטש דרדר לפרטי. ננסה לתקן את המעוות דרך שם
עריכת סיכום: העניין אכן נפתר בפרטי..
-
הורדתי מפה
את ה iso ואני לא יודע מה לבחור בתפריט הזה

@איציק-דייטש בשלב שלפני המסך שבצילום, דבר ראשון תנסה לבחור את קובץ הiso והוא אמור לזהות בעצמו ולבחור את הקרנל המתאים.
בכל אופן אם הוא לא מזהה, תבחר Other linux 4.x or later kernel 64-bit.
-
@איציק-דייטש בשלב שלפני המסך שבצילום, דבר ראשון תנסה לבחור את קובץ הiso והוא אמור לזהות בעצמו ולבחור את הקרנל המתאים.
בכל אופן אם הוא לא מזהה, תבחר Other linux 4.x or later kernel 64-bit.
-
@chv אוקיי, ועכשיו מה הלאה?

@איציק-דייטש אתה לא יודע אנגלית?
אנטר.אני מקווה שאתה לא מצפה להדרכה שלב שלב...
-
@איציק-דייטש אתה לא יודע אנגלית?
אנטר.אני מקווה שאתה לא מצפה להדרכה שלב שלב...
-
@chv אנטר לא עוזר, כרגע זה מסך שחור
@איציק-דייטש דרדר לפרטי. ננסה לתקן את המעוות דרך שם
עריכת סיכום: העניין אכן נפתר בפרטי..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות