בירור | 4Gלא עובד טוב
-
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@yoda זה כאילו נרדם לי הטלפון כשהוא על דור רביעי
להוציא שיחות אתה כן יכול
או שגם זה לא@ישראל-כהן-6 כשאני משתמש בו הוא מוציא אבל כשאני לא משתמש איזה 15 דקות הוא לא מקבל
-
@ישראל-כהן-6 כשאני משתמש בו הוא מוציא אבל כשאני לא משתמש איזה 15 דקות הוא לא מקבל
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@ישראל-כהן-6 כשאני משתמש בו הוא מוציא אבל כשאני לא משתמש איזה 15 דקות הוא לא מקבל
זה מוזר אין לי מושג
איזה חברה אתה -
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@ישראל-כהן-6 כשאני משתמש בו הוא מוציא אבל כשאני לא משתמש איזה 15 דקות הוא לא מקבל
זה מוזר אין לי מושג
איזה חברה אתה@ישראל-כהן-6 סלקום אבל דיברתי איתם 4 פעמים וזה נשמע כמו בעיה הטלפון
-
@ישראל-כהן-6 סלקום אבל דיברתי איתם 4 פעמים וזה נשמע כמו בעיה הטלפון
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@ישראל-כהן-6 סלקום אבל דיברתי איתם 4 פעמים וזה נשמע כמו בעיה הטלפון
תבדוק את הסים שלך בפלאפון אחר
וכן הפוך סים אחר בפלאפון שלך
וכך תדע היכן הבעיה -
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@ישראל-כהן-6 סלקום אבל דיברתי איתם 4 פעמים וזה נשמע כמו בעיה הטלפון
תבדוק את הסים שלך בפלאפון אחר
וכן הפוך סים אחר בפלאפון שלך
וכך תדע היכן הבעיה@ישראל-כהן-6 תודה אבל אתה אומר שלא ידוע על בעיה בשיאומי עם G4
-
@ישראל-כהן-6 תודה אבל אתה אומר שלא ידוע על בעיה בשיאומי עם G4
@yoda כתב בבירור | 4Gלא עובד טוב:
@ישראל-כהן-6 תודה אבל אתה אומר שלא ידוע על בעיה בשיאומי עם G4
לי לפחות אבל תחכה שעוד אנשים יגיבו
-
@yoda
גם לי זה ככה משהו חדש כנראה מאז שפתחו לי את דור 4
כנראה זה הבעיה של השיאומי שאין באמת תמיכה בשיחות דור 4 בארץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות