דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.0k פוסטים 185 כותבים 511.3k צפיות 122 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1 1011

    @iosi-poli

    תודה רבה, עובד מעולה.
    אשמח להבהרה לגבי FRP מותאם אישית, אם אני לא מגדיר שם כלום, איזה חשבון גוגל יורשה לבצע איפוס (לעבור את הגנת הFRP)?

    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2954

    @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

    מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

    yyrdnyl11@gmail.com

    1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ל לבחור נכון

      עזרה דחופה לא רוצה להשאר עם טלפון פתוח

      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2955

      @לבחור-נכון מה אתה צריך עזרה?
      פרט

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

        @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

        מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

        1 מחובר
        1 מחובר
        1011
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2956

        @יאיר-דניאל כתב:

        @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

        מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

        ואיך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

        1 יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • 1 1011

          @יאיר-דניאל כתב:

          @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

          מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

          ואיך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

          1 מחובר
          1 מחובר
          1011
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2957

          שאלה נוספת, איך אפשר לגרום לאפליקציות להתעדכן אוטומטית או אני חוסם את גוגל פליי? יש זה טריק?

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1 1011

            @יאיר-דניאל כתב:

            @1011 החשבון שלו - של @ iosi-poli

            מה שאומר שלא תוכל לאפס את הטלפון, כי הוא לא הולך לגלות לאנשים את פרטי החשבון שלו

            ואיך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2958

            @1011 כתב:

            איך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

            תשובה מג'מיני - יכולת לבדוק לבד...

            כדי למצוא את ה-User ID (מזהה המשתמש) של חשבון גוגל ספציפי, הדרך המדויקת והבטוחה ביותר תלויה במידע שיש לך על אותו חשבון. בגוגל, מזהה המשתמש הייחודי נקרא לרוב Google ID או Gaia ID, והוא מורכב מרצף ארוך של מספרים.

            הנה הדרכים המרכזיות להשיג אותו:

            שיטה 1: באמצעות כתובת ה-Gmail (כלי פיתוח של גוגל)
            אם יש לך את כתובת המייל של החשבון, ניתן להשתמש בכלי הבדיקה הרשמי של גוגל למפתחים (Google People API):

            נכנסים לעמוד הבדיקה של Google People API (באתר Google Developers).

            מחפשים את הפונקציה people.searchContacts.

            בשדה הצירוף (query), מקלידים את כתובת ה-Gmail שרוצים לבדוק.

            לוחצים על Execute (ייתכן שתצטרך להתחבר לחשבון הגוגל שלך ולאשר הרשאה).

            בתוצאות שיחזרו (בפורמט JSON), תחפש שדה שנקרא id או resourceName (הוא ייראה בערך כך: people/10293847561029384756). רצף המספרים הזה הוא ה-User ID.

            שיטה 2: מציאת ה-ID של החשבון של עצמך
            אם אתה מחפש את ה-ID של החשבון שאתה מחובר אליו כרגע, זה הרבה יותר פשוט:

            נכנסים לאתר Google Takeout (הכלי להורדת המידע של גוגל).

            בפינה הימנית העליונה (או השמאלית, תלוי בשפה), לוחצים על תמונת הפרופיל שלך.

            מתחת לשם שלך ולכתובת המייל, לעיתים מופיע המספר הישיר.

            דרך נוספת: נכנסים ל-Google פלוס לשעבר או הגדרות פרופיל ציבורי (כמו זרם הפעילות ביוטיוב), והמספר המופיע בכתובת ה-URL של דף הפרופיל שלך הוא ה-Google ID.

            שיטה 3: דרך ערוץ יוטיוב של המשתמש
            אם למשתמש יש ערוץ יוטיוב, ה-User ID שלו מקושר ישירות לערוץ:

            נכנסים לעמוד הבית של ערוץ היוטיוב של אותו אדם.

            מציגים את קוד המקור של הדף (קליק ימני בעכבר -> הצגת מקור הדף או Ctrl + U).

            לוחצים על Ctrl + F ומחפשים את המילה: plus.google.com/ או browse_id.

            המספר הארוך שיופיע מיד לאחר מכן הוא מזהה הגוגל הייחודי של בעל הערוץ.

            ⚠️ הערה חשובה: גוגל שומרת על פרטיות משתמשיה, ולכן לא ניתן "לנחש" או לקבל מזהה של משתמש אחר ללא שימוש בכלים הרשמיים של גוגל (כמו ה-API) או דרך מידע שהמשתמש בחר להפוך לציבורי (כמו ערוץ יוטיוב או תגובה ציבורית).

            yyrdnyl11@gmail.com

            1 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 1 1011

              שאלה נוספת, איך אפשר לגרום לאפליקציות להתעדכן אוטומטית או אני חוסם את גוגל פליי? יש זה טריק?

              א מנותק
              א מנותק
              אחוות טרמפיסטים
              כתב נערך לאחרונה על ידי אחוות טרמפיסטים
              #2959

              @1011 כתב:

              שאלה נוספת, איך אפשר לגרום לאפליקציות להתעדכן אוטומטית או אני חוסם את גוגל פליי? יש זה טריק?

              חנות אורורה בבקשה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                @1011 כתב:

                איך אני משיג USER ID של חשבון גוגל ספציפי?

                תשובה מג'מיני - יכולת לבדוק לבד...

                כדי למצוא את ה-User ID (מזהה המשתמש) של חשבון גוגל ספציפי, הדרך המדויקת והבטוחה ביותר תלויה במידע שיש לך על אותו חשבון. בגוגל, מזהה המשתמש הייחודי נקרא לרוב Google ID או Gaia ID, והוא מורכב מרצף ארוך של מספרים.

                הנה הדרכים המרכזיות להשיג אותו:

                שיטה 1: באמצעות כתובת ה-Gmail (כלי פיתוח של גוגל)
                אם יש לך את כתובת המייל של החשבון, ניתן להשתמש בכלי הבדיקה הרשמי של גוגל למפתחים (Google People API):

                נכנסים לעמוד הבדיקה של Google People API (באתר Google Developers).

                מחפשים את הפונקציה people.searchContacts.

                בשדה הצירוף (query), מקלידים את כתובת ה-Gmail שרוצים לבדוק.

                לוחצים על Execute (ייתכן שתצטרך להתחבר לחשבון הגוגל שלך ולאשר הרשאה).

                בתוצאות שיחזרו (בפורמט JSON), תחפש שדה שנקרא id או resourceName (הוא ייראה בערך כך: people/10293847561029384756). רצף המספרים הזה הוא ה-User ID.

                שיטה 2: מציאת ה-ID של החשבון של עצמך
                אם אתה מחפש את ה-ID של החשבון שאתה מחובר אליו כרגע, זה הרבה יותר פשוט:

                נכנסים לאתר Google Takeout (הכלי להורדת המידע של גוגל).

                בפינה הימנית העליונה (או השמאלית, תלוי בשפה), לוחצים על תמונת הפרופיל שלך.

                מתחת לשם שלך ולכתובת המייל, לעיתים מופיע המספר הישיר.

                דרך נוספת: נכנסים ל-Google פלוס לשעבר או הגדרות פרופיל ציבורי (כמו זרם הפעילות ביוטיוב), והמספר המופיע בכתובת ה-URL של דף הפרופיל שלך הוא ה-Google ID.

                שיטה 3: דרך ערוץ יוטיוב של המשתמש
                אם למשתמש יש ערוץ יוטיוב, ה-User ID שלו מקושר ישירות לערוץ:

                נכנסים לעמוד הבית של ערוץ היוטיוב של אותו אדם.

                מציגים את קוד המקור של הדף (קליק ימני בעכבר -> הצגת מקור הדף או Ctrl + U).

                לוחצים על Ctrl + F ומחפשים את המילה: plus.google.com/ או browse_id.

                המספר הארוך שיופיע מיד לאחר מכן הוא מזהה הגוגל הייחודי של בעל הערוץ.

                ⚠️ הערה חשובה: גוגל שומרת על פרטיות משתמשיה, ולכן לא ניתן "לנחש" או לקבל מזהה של משתמש אחר ללא שימוש בכלים הרשמיים של גוגל (כמו ה-API) או דרך מידע שהמשתמש בחר להפוך לציבורי (כמו ערוץ יוטיוב או תגובה ציבורית).

                1 מחובר
                1 מחובר
                1011
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #2960

                @יאיר-דניאל כתב:

                תשובה מג'מיני - יכולת לבדוק לבד...

                לבדוק בג'מיני ולקבל תשובה לא רלוונטית אני יודע גם... 🙂

                יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • 1 1011

                  @יאיר-דניאל כתב:

                  תשובה מג'מיני - יכולת לבדוק לבד...

                  לבדוק בג'מיני ולקבל תשובה לא רלוונטית אני יודע גם... 🙂

                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאלי מנותק
                  יאיר דניאל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2961

                  @1011 מה לא מובן בתשובה שלו?
                  ניסתי לעשות את מה שהוא כתב?

                  yyrdnyl11@gmail.com

                  1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                    @1011 מה לא מובן בתשובה שלו?
                    ניסתי לעשות את מה שהוא כתב?

                    1 מחובר
                    1 מחובר
                    1011
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2962

                    @יאיר-דניאל כתב:

                    @1011 מה לא מובן בתשובה שלו?
                    ניסתי לעשות את מה שהוא כתב?

                    אתה ניסית???

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ח מנותק
                      ח מנותק
                      חכם חכם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #2963

                      זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

                      שניאור שמחש יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם חכם

                        זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

                        שניאור שמחש מחובר
                        שניאור שמחש מחובר
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #2964

                        @חכם-חכם כתב:

                        זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

                        בשביל שזה יהיה הרמטי צריך את ההגנה הזאת

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                          @חכם-חכם כתב:

                          זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

                          בשביל שזה יהיה הרמטי צריך את ההגנה הזאת

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חכם חכם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2965

                          @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

                          יאיר דניאלי שניאור שמחש 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חכם חכם

                            זה מתאים ל M36 או שחייבים את ההגנה שיש פה ?

                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאלי מנותק
                            יאיר דניאל
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                            #2966

                            @חכם-חכם לא מתאים - כיון שאין לו FRP ותוך שנייה אתה מאפס את המכשיר ומעיף את ההגנה לכל הרוחות.
                            מה שכן - יש את האפליקצייה שבנה @בניית-גרסאות שמאפשרת לחסום איפוס מריקוברי גם במכשירים בלי FRP.

                            עריכה: לא אחזתי שזה הקישור שהבאת...

                            yyrdnyl11@gmail.com

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חכם חכם

                              @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2967

                              @חכם-חכם בשביל איפוס מהריקבורי

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חכם חכם

                                @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמחש מחובר
                                שניאור שמח
                                צוות פיקוח מדריכים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2968

                                @חכם-חכם כתב:

                                @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

                                כן, זה מגן על איפוס דרך ריקוברי

                                "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שניאור שמחש שניאור שמח

                                  @חכם-חכם כתב:

                                  @שניאור-שמח בשביל הרקוברי או בשביל משהו אחר ?

                                  כן, זה מגן על איפוס דרך ריקוברי

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  elch
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2969

                                  @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

                                  שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E elch

                                    @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמחש מחובר
                                    שניאור שמח
                                    צוות פיקוח מדריכים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2970

                                    @elch כתב:

                                    @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

                                    לא הבנתי
                                    זה מונע איפוס דרך הריקוברי, למי שיש איזה חסימת mdm
                                    לא קשור למה שהוא חסם

                                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שניאור שמחש שניאור שמח

                                      @elch כתב:

                                      @שניאור-שמח צריך את זה גם למי שיש לו אינטרנט?

                                      לא הבנתי
                                      זה מונע איפוס דרך הריקוברי, למי שיש איזה חסימת mdm
                                      לא קשור למה שהוא חסם

                                      E מנותק
                                      E מנותק
                                      elch
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי elch
                                      #2971

                                      @שניאור-שמח
                                      @בניית-גרסאות כתב: אפליקציה למניעת הסרה בכח של חסימות MDM במכשירים ללא שירותי גוגל רישמיים
                                      אם אני משאיר את האינטרנט ויש שירותי גוגל אז צריך אותה?

                                      שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • E elch

                                        @שניאור-שמח
                                        @בניית-גרסאות כתב: אפליקציה למניעת הסרה בכח של חסימות MDM במכשירים ללא שירותי גוגל רישמיים
                                        אם אני משאיר את האינטרנט ויש שירותי גוגל אז צריך אותה?

                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמחש מחובר
                                        שניאור שמח
                                        צוות פיקוח מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #2972

                                        @elch זה שיש שירותי גוגל זה לא קשור לזה שהם רשמיים..
                                        ברוב הנגנים והטלפונים הסינים השירותי גוגל לא רשמיים, ואז אין הגנה של FRP
                                        וזה לא משנה אם יש אינטרנט או לא..

                                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                        E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • צ מנותק
                                          צ מנותק
                                          צבי דב כהנוביץ
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #2973

                                          בתכלס האם אוכל להתקין את זה כדי שיחסום לי לגמרי את כל האניטרנט עדיף שיהיה סיסמה לפתיחה, אבל אני צריך שיהיה אפליקציה אחת ששמה האינטרנט כן יעבוד גם לאפליקציה וגם לרכיבי המערכת שלה, מדובר באפליקציה Google Wallet עם רכיבי המערכת Google Play Services כדי שהאפליקציה תוכל לתקפד, וגם האם האפליקציה הזו עלולה לזלול סוללה רוב מוחלט של הזמן האינטרנט לא יהיה פעיל כלל.

                                          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר