באג | נוקיה 3210 - התראות פיקוד העורף - הטלפון לא יודע איך "לעכל" את ההתראות ונכבה מהם ואז נדלק ושוב נכבה
-
@גבעון אם אתה רוצה - יש אפשרות לכבות את ההתרעות בהגדרות.
אגב, מעניין - לי יש 235 וגם יש לי תקלות בפלאפון אחרי קבלת ההתרעה - המילון לא עובד, פתאום הוא נתקע, והפתרון הוא לכבות ולהפעיל מחדש את הפלאפון..
-
@גבעון אם אתה רוצה - יש אפשרות לכבות את ההתרעות בהגדרות.
אגב, מעניין - לי יש 235 וגם יש לי תקלות בפלאפון אחרי קבלת ההתרעה - המילון לא עובד, פתאום הוא נתקע, והפתרון הוא לכבות ולהפעיל מחדש את הפלאפון..
@חובבן-מקצועי כתב בבאג | נוקיה 3210 - התראות פיקוד העורף - הטלפון לא יודע איך "לעכל" את ההתראות ונכבה מהם ואז נדלק ושוב נכבה:
@גבעון אם אתה רוצה - יש אפשרות לכבות את ההתרעות בהגדרות.
אגב, מעניין - לי יש 235 וגם יש לי תקלות בפלאפון אחרי קבלת ההתרעה - המילון לא עובד, פתאום הוא נתקע, והפתרון הוא לכבות ולהפעיל מחדש את הפלאפון..
נכון בדיוק מה שאמרת קורה גם אצלי, גם א"א לכתוב הודעות במצב מילון, אני יודע שאפשר לכבות ועדיין מעדיף לא לעשות זאת.
בכל זאת תודה רבה @חובבן-מקצועי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות