עזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?
-
כשאני מדליק שיר הוא חוזר עליו שוב ושוב
אין אופציה של הגדרות כלשהם
אולי אם יהיה לי את נגן האודיו הרגיל של וינדוס יהיה יותר טוב?@ממשק-ברור כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
כשאני מדליק שיר הוא חוזר עליו שוב ושוב
אין אופציה של הגדרות כלשהם
אולי אם יהיה לי את נגן האודיו הרגיל של וינדוס יהיה יותר טוב?על מה אתה מדבר? על נגן מדיה המובנה של ווינדוס? יש שם אפשרות לתור, ויש אפשרות להדליק כמה קבצים יחד. ויש כפתור למטה לבחור אם לחזור על אחד או על הכל.
-
כשאני מדליק שיר הוא חוזר עליו שוב ושוב
אין אופציה של הגדרות כלשהם
אולי אם יהיה לי את נגן האודיו הרגיל של וינדוס יהיה יותר טוב?@ממשק-ברור
אם זה הנגן שאתה משתמש בו אז תעשה ctrl+T זה משנה את המצבים של החזרה יש 3 מצבים -
@ממשק-ברור
אם זה הנגן שאתה משתמש בו אז תעשה ctrl+T זה משנה את המצבים של החזרה יש 3 מצבים -
@ממשק-ברור כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
כשאני מדליק שיר הוא חוזר עליו שוב ושוב
אין אופציה של הגדרות כלשהם
אולי אם יהיה לי את נגן האודיו הרגיל של וינדוס יהיה יותר טוב?על מה אתה מדבר? על נגן מדיה המובנה של ווינדוס? יש שם אפשרות לתור, ויש אפשרות להדליק כמה קבצים יחד. ויש כפתור למטה לבחור אם לחזור על אחד או על הכל.
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
על מה אתה מדבר? על נגן מדיה המובנה של ווינדוס? יש שם אפשרות לתור, ויש אפשרות להדליק כמה קבצים יחד. ויש כפתור למטה לבחור אם לחזור על אחד או על הכל.
לא, אין לי את של וינדוס
איך אני מתקין את של וינדוס? -
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
על מה אתה מדבר? על נגן מדיה המובנה של ווינדוס? יש שם אפשרות לתור, ויש אפשרות להדליק כמה קבצים יחד. ויש כפתור למטה לבחור אם לחזור על אחד או על הכל.
לא, אין לי את של וינדוס
איך אני מתקין את של וינדוס?@ממשק-ברור כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
@ע-ה-דכו-ע כתב בעזרה | השמעת אודיו במחשב איך עושים שילך אוטומטית לשיר הבא?:
על מה אתה מדבר? על נגן מדיה המובנה של ווינדוס? יש שם אפשרות לתור, ויש אפשרות להדליק כמה קבצים יחד. ויש כפתור למטה לבחור אם לחזור על אחד או על הכל.
לא, אין לי את של וינדוס
איך אני מתקין את של וינדוס?מי אמר לך שאין לך אותו?
אתה כותב בהתחל נגן מדיה זה לא מביא את זה?איזה ווינדוס אתה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות